Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Τι πρέπει να κάνετε όταν βρείτε ένα τραυματισμένο ζώο ή πουλί.....

  • Αν το ζώο έχει επικίνδυνα νύχια ή ράμφος, σκεπάστε του το κεφάλι με ένα πανί ή μια πετσέτα ώστε να μην βλέπει και να μην φοβηθεί με αποτέλεσμα να σας δαγκώσει ή να σας γρατσουνίσει.
  • Σηκώστε όλα τα ζώα απαλά και προσεχτικά ώστε να μην χειροτερέψουν τα τραύματά τους.
  • Μην κρατάτε το ζώο ή το πουλί στα χέρια σας περισσότερο από όσο χρειάζεται.
  • Βάλτε το ζωντανό σε ένα άνετο χάρτινο κουτί στο οποίο  έχετε ανοίξει πολλές μικρές τρύπες ώστε να αναπνέει και να αερίζεται καλά και τοποθετήστε το σε ήσυχο, ζεστό και σκοτεινό δωμάτιο.
  • Αποφύγετε κάθε άσκοπη επαφή του ζώου με τα άλλα κατοικίδια. Μην ξεχνάτε ότι είναι τραυματισμένο και χρειάζεται ησυχία.

"Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΑΒΗ" τώρα κοντά σας από 5Σεπτεμβριου 2011!!!


Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ


Μετά από  τις απροκάλυπτες δολοφονικές επιθέσεις της αστυνομίας κατά διαδηλωτών και των αυθαίρετων κατηγορητηρίων που στήθηκαν κρίθηκε σκόπιμο να  εκδώσουμε το παρακάτω κείμενο με τις πρώτες νομικές βοήθειες εν όψει του αποκλεισμού της ΔΕΘ το Σάββατο 10/09/2011 από τους αγανακτισμένους:

ΠΡΩΤΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ

1.   ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ  (Εξακρίβωση στοιχείων) – ΤΗΝ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ.

2.   ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΑΓΕΙ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ :

- ΖΗΤΑΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ  για να μας εκπροσωπήσει στην επαχθή θέση που μας έφερε η αστυνομία

- ΡΩΤΑΜΕ ΓΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΓΩΓΗΣ

- ΡΩΤΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΠΤΟΙ

- ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΣΑΓΩΓΗΣ

(το αστυνομικό όργανο που διατάζει την προσαγωγή πρέπει να ξέρει γιατί είμαστε  ύποπτοι)

-           ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΚΑΙ  ΔΕΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΜΑΣΤΕ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ (πχ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΚΟΥΠΑΣ, ΣΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ)

3) ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ :

α) ΖΗΤΑΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ

β) ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟ

γ) ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΣΗ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ : ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ. ΖΗΤΗΣΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ.

4) Ο ΑΟΠΛΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΟΠΩΣ ΚΡΑΝΩΝ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΩΝ ΓΥΑΛΙΩΝ ή ΑΝΤΙΑΣΦΥΞΙΟΓΟΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΔΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

        ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΖΗΤΑΩ ΧΡΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ.

ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΡΤΥΡΕΣ.

τηλ. νομικής ομάδας 6984421985

ΟΜΑΔΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

 ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ Λ. ΠΥΡΓΟΥ

www.onozlp.wordpress.comhttp://onozlp.wordpress.com/2011/09/06/%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CF%83-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%83/

Διάφοροι τύποι τραυματισμών.....

Οι αθλητικοί τραυματισμοί συνήθως διακρίνονται σε 2 κατηγορίες:
  • Κακώσεις των μαλακών μορίων (τα πάντα εκτός από τα οστά)
  • Οστικοί τραυματισμοί, που σημαίνει ότι το  οστό είτε έχει σπάσει (κάταγμα) είτε βρίσκεται έγω από την φυσιολογική του θέση (παρεκτόπιση).
Οι αρθρώσεις είναι ευάλωτες επειδή, παρόλο που είναι εύκαμπτες ώστε να επιτρέπουν την κινητικότητα, είναι επιρρεπείς σε στραμπουλίγματα και συστροφές.  Σε πολλές δραστηριότητες αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο βάρος ή έχουν συνεχή κινητικότητα. Κάθε άρθρωση είναι διαφορετική αλλά οι γενικές αρχές σχετικά με τα οστά, τους χόνδρους και τους τένοντες και πως σχετίζονται μεταξύ τους, παραμένουν ίδιες.
Η άρθρωση σχηματίζεται εκεί που συναντώνται 2 οστά. Τα άκρα των οστών που μετακινείται το ένα έναντι του άλλου καλύπτονται από χόνδρο. Η άρθρωση περικλείεται από ένα αρθρικό θύλακο, της οποίας η εσωτερική επιφάνεια καλύπτεται από μια μεμβράνη που ονομάζεται αρθρικός υμένας. Αυτός παράγει ένα υγρό το οποίο λυπαίνει τις οστικές επιφάνειες μέσα στην αρθρική κοιλότητα.
Οι μύες προσφύονται στα οστά με τους τένοντες. Οι σύνδεσμοι είναι υποστηρικτικές ταινίες που συνδέουν το ένα οστό με το άλλο, βοηθώντας να διατηρηθεί η άρθρωση σταθερή. Οι πραγματικές αρθρώσεις είναι πολύ πιο πολύπλοκες από αυτό.

ΔΕΡΜΑ

Το δέρμα μπορεί να κοπεί ή να καεί.Έχετε υπόψη ότι τα καψίματα και οι γρατσουνιές που συμβαίνουν στα διάφορα γήπεδα είναι δυνατόν να μολυνθούν, γι΄αυτό πρέπει να καθαρίζονται καλά πριν τοποθετηθεί κάποιο κάλυμμα. Το πρήξιμο και ο πόνος  είναι φυσικοί μηχανισμοί άμυνας με τους οποίους το σώμα κινητοποιεί το τμήμα που έχει υποστεί βλάβη. Η ιστική βλάβη συνήθως συνοδεύεται από κάποια αιμορραγία και ο τραυματισμός συχνά ερεθίζει την παραγωγή ιστικού υγρού, που καταλήγει σε πρήξιμο. Επιπλέον το πρήξιμο, δίνει στο τμήμα που έχει υποστεί βλάβη, μια αίσθηση σκληρότητας, οδηγώντας στην αποφυγή χρησιμοποίησής του. Αυτό επιτρέπει στις διεργασίες επιδιόρθωσης να αρχίσουν δράση και εμποδίζει την διασπορά της βλάβης.



    Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

    Το νέο Νομοσχέδιο..

    Ψηφίστηκε στις 24 Αυγούστου, βιαστικά και κατά πλειοψηφία, το νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ένας νόμος που καθιστά εξ΄ ολοκλήρου πλέον τα πανεπιστημιακά ιδρύματα βορά στις ορέξεις της καπιταλιστικής ανάπτυξης. Χρειάζονται αμόρφωτους, απόλυτα εξειδικευμένους και πειθήνιους δούλους των εταιριών και του κεφάλαιου. Αυτός είναι ο μοναδικός στόχος του νέου νομοσχεδίου για την Παιδεία. Με τις απαραίτητες ακροδεξιές συμπληρώσεις-απαιτήσεις περί ασύλου, συναίνεσαν τα κόμματα εξουσίας μαζί με το φασιστικό ΛΑΟΣ και το ΔΗΣΥ στην ψήφιση του πιο ακραία συντηρητικού νομοσχεδίου που είχε ως σήμερα κατατεθεί.

    Μόνο δύο ημέρες χρειάστηκαν για να καταργήσουν την δημόσια παιδεία και να εξοστρακίσουν από τα Πανεπιστήμια την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών. Τα κόμματα εξουσίας και οι παρατρεχάμενοί τους πανηγυρίζουν για τη συναίνεση που επετεύχθη επίσημα, για πρώτη φορά, για να εφαρμόσουν ένα νομοσχέδιο που:
    • Καταργεί άμεσα την δημόσια δωρεάν παιδεία ανοίγοντας το δρόμο για επιβολή διδάκτρων ακόμα και στις προπτυχιακές σπουδές
    • Καταργεί τη δωρεάν διανομή συγγραμμάτων καθώς και των περισσότερων παροχών για τους φοιτητές
    • Καταργεί ολοκληρωτικά το Πανεπιστημιακό Άσυλο [En]
    • Οδηγεί στην πλήρη υποβάθμιση των πτυχίων με την κατάργηση Τμημάτων και τις συγχωνεύσεις πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.
    • Προωθεί μια ολιγαρχική, συγκεντρωτική διοίκηση στα Πανεπιστήμια που τον πρώτο λόγο θα έχουν οι επιχειρηματίες, οι μάνατζερ και οι πολιτικοί, ενώ οι φοιτητές θα έχουν ρόλο συμβολικό.
    • Νομιμοποιεί από την πίσω πόρτα τα ιδιωτικά κολέγια αφού δίνεται η δυνατότητα στους σπουδαστές τους να εισέρχονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, επιβεβαιώνοντας με άλλον ένα τρόπο την ταξικότητα της παιδείας.
    Η εξουσία μέσω του νέου νομο/πλαίσιου και μετά την αγαστή συνεργασία μεταξύ τους για το ποιος θα εφαρμόσει την πιο ακροδεξιά πολιτική, ισχυρίζεται και πάλι ότι επιχειρεί να «θεραπεύσει τις παθογένειες» της Παιδείας στη χώρα μας θυμίζοντας έντονα, έναν παλαιότερο επίδοξο θεράποντα - χειρουργό.
    Όλη αυτή η επίθεση στον τομέα της παιδείας όμως, έρχεται σαν ένα ακόμη κομμάτι της βίαιης αναδιάρθρωσης του συστήματος και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί. Συλλογικά και συγκρουσιακά ενάντια στον πόλεμο που έχουν κηρύξει, ενάντια στην πολιτική και οικονομική κατοχή που επιβάλλουν.

    http://athens.indymedia.org/

    Wikileaks: Οι Αμερικανοί προετοίμαζαν Μουσουλμάνο να αναλάβει τα ηνία της Ελλάδας!

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - ΣΟΚ

    Γιουσουφάκια των Τούρκων σκόπευαν να μας κάνουν οι Αμερικανοί, σύμφωνα με απόρρητο τηλεγράφημα των Αμερικανών που διέρρευσε από το Wikileaks. Συγκεκριμένα, προωθούσαν μουσουλμάνο βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, ώστε να αναλάβει τα ηνία της πρωθυπουργίας της χώρας! Διαβάστε το αυθεντικό τηλεγράφημα...




    H αμερικανική πρεσβεία έστειλε τον μουσουλμάνο βουλευτή της ΝΔ, Ilhan Ahmet, στο περίφημο International Visitors program του Στέιτ Ντιπάρτμεντ - ένα από τα προγράμματα ανταλλαγής πολιτικών και προσωπικοτήτων που στόχο έχει να μεταφέρει σε μελλοντικούς ηγέτες τις αμερικανικές θέσεις.

    Το πρόγραμμα, έχει φιλοξενήσει στο παρελθόν προσωπικότητες όπως η Μάργκαρετ Θάτσερ, ο Τόνι Μπλερ αλλά και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.

    Δείτε το αυθεντικό τηλεγράφημα των Αμερικών:

    Mε ελλείψεις βιβλίων το πρώτο «κουδούνι» στα σχολεία



       
    Με σημαντική έλλειψη βιβλίων αναμένεται να ξεκινήσει στις 12 Σεπτεμβρίου η νέα σχολική χρονιά, καθώς το υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιήσουν για τα μαθήματα φωτοτυπίες και DVD.
    Ο Οργανισμός Έκδοσης Διδακτικών Βιβλίων εκτιμά ότι μέσα στο πρώτο 15μερο του Οκτωβρίου οι μαθητές θα έχουν στα χέρια τους το 70% των βιβλίων. Όπως αναφέρεται, τα υπόλοιπα που θα δοθούν αργότερα αποτελούν δευτερεύοντα τεύχη και δεν θα χρησιμοποιηθούν άμεσα.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, στα δημοτικά σχολεία απαιτούνται συνολικά 14 εκατομμύρια αντίτυπα, 9,5 εκατομμύρια στο γυμνάσιο, 5,5 εκατομμύρια στο λύκειο και 2 εκατομμύρια στα Επαγγελματικά Λύκεια και Σχολές.
    Μέχρι τώρα, τα αποθέματα που υπάρχουν και οι αποστολές που έχουν γίνει ανέρχονται σε 2 εκατομμύρια για το δημοτικό, 1,6 για το γυμνάσιο, 1,1 για το λύκειο και 0,8 για τα Επαγγελματικά. Περίπου 5,5 εκατομμύρια αντίτυπα έχουν σταλεί και βρίσκονται στα σχολεία.
    Όμως τα βιβλία δεν αποτελούν το μοναδικό πρόβλημα, καθώς οι δάσκαλοι και καθηγητές καταγγέλλουν ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού. Όπως επισημαίνουν φέτος συνταξιοδοτήθηκαν περίπου 6.000 εκπαιδευτικοί και διορίστηκαν μόνιμοι 546. Οι υπόλοιπες θέσεις αναμένεται να καλυφθούν από τους 20.0000 αναπληρωτές και ωρομίσθιους που θα προσληφθούν.
    Συγνώμη Διαμαντοπούλου σε μαθητές και γονείς
    Πάντως, συγγνώμη σε μαθητές και γονείς για την έλλειψη βιβλίων ζήτησε, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ FM, η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου.
    «Ούτε οι γονείς, ούτε οι μαθητές, ούτε οι καθηγητές οφείλουν να κατανοήσουν τις αδυναμίες του κράτους. Ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία αυτή και αναλαμβάνω την ευθύνη για να βρεθούν λύσεις», είπε η υπουργός. Η κ. Διαμαντοπούλου επέρριψε ευθύνες στο Ελεγκτικό Συνέδριο και προανήγγειλε έρευνα για την υπόθεση. «Έχω ζητήσει από το υπουργείο Δικαιοσύνης να ελέγξει την υπόθεση και να αποδοθούν ευθύνες», τόνισε.
    Επιπλέον, εκτίμησε ότι η εικόνα με τα κενά εκπαιδευτικών θα είναι πολύ καλή, καθώς όπως είπε, 7.000 έχουν επιστρέψει στις σχολικές αίθουσες, ενώ προχωρούν και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων.

    naftemporiki