Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

15 ΜΑΙΟΥ 1952-ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Παράλληλα με τις ορισμένες φορές σκληρές συγκρούσεις που προκλήθηκαν από την υπογραφή του Τελικού Αμυντικού Συμφώνου, ξέσπασε κι ένα κύμα μαζικών συγκεντρώσεων διαμαρτυρίας, που οργανώθηκαν από Γερμανική Ένωση Συνδικάτων (DGB). Οι τελευταίες στρέφονταν κατά του σχεδίου νόμου για την οργάνωση των επιχειρήσεων που πρόκειται να συζητηθεί στο Κοινοβούλιο. Μόνο στο Αμβούργο εγκατέλειψαν την εργασία τους 120000 εργάτες συνδικαλιστές για να πάρουν μέρος σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας. Τα συνδικάτα απαιτούν αληθινό δικαίωμα συναπόφασης, την διατήρηση του δικαιώματος ύπαρξης ενός μόνο ενιαίου συνδικάτου και το δικαίωμα συναπόφασης του συμβουλίου της επιχείρησης σε περίπτωση απόλυσης εργαζομένων. Σύμφωνα με την άποψη των συνδικάτων, ο νέος νόμος για την οργάνωση των επιχειρήσεων επιδεινώνει τη θέση των εργαζομένων σε σχέση με τις ρυθμίσεις του νόμου του 1920.
Στις 28 και 29 Μαΐου δεν κυκλοφόρησαν εφημερίδες στην Ομοσπονδιακή Γερμανία, αφού το συνδικάτο Τύπου και ω Χάρτου κάλεσε τα μέλη του σε απεργία. Αμέσως μετά όμως, οι ενέργειες διαμαρτυρίας της ηγεσίας του DGB αμβλυνθήκαν σταδιακά, επειδή θέλησαν να αποφύγουν παραπέρα όξυνση της εσωπολιτικής κρίσης. Στις 19 Ιουλίου, ο νόμος οργάνωσης των επιχειρήσεων ψηφίστηκε χωρίς τροποποιήσεις από το Ομοσπονδιακό

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

14 ΜΑΙΟΥ 1955

Στην Βαρσοβία, η Αλβανία,η Βουλγαρία, η Ουγγαρία,η Γερμανική Λαική Δημοκρατία,η Πολωνία, ηΡουμανία, η ΕΣΣΔ και η Τσεχοσλοβακία υπέγραψαν μια Συνθήκη Φιλίας,Συνεργασίας και Αμοιβαίας Υποστήριξης,της οποίας οι όροι φαίνεται να αντιγράφουν εκείνους του Ατλαντικού Συμφώνου. Οργανώθηκε επιπλέον,μια ενωμένη στρατιωτική διοίκηση υπό την διέυθυνση του Σοβιετικού Στρατάρχη Κόνιεφ. Η Γερμανική Λαική Δημοκρατία δεν μετέχει σε αυτήν, αφού η πολιτοφυλακή της υποτίθεται ότι δεν είναι στρατός.Ένα άρθρο του Συμφώνου προβλέπει ρητά ότι η διοίκησκ θα πάυσει να έχει ισχύ την μέρα που θα πραγματοποιηθεί μια γενική συνθήκη για την Ευρωπαική ασφάλεια.

Τρίτη 12 Μαΐου 2009

ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ

Οι εικόνες , σοκάρουν , προσβάλλουν το δημόσιο αίσθημα και κυρίως την έννοια του ανθρώπου . Ακτιβιστές κατάφεραν και μπήκαν σε τσίρκο το οποίο ήταν στις αρές του μήνα στη Φλώρινα . Ο Ελέφαντας όπως θα δείτε στις εικόνες που παρουσιάζει το www.agroschannel.com ,έκανε το λάθος να φάει λίγο σανό . Μετά το ξύλο τον στόλισαν για την παράσταση . Κρίμα να μας αποκαλούν ανθρώπους . Δείτε το Βίντεο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ-ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ

Αργοπεθαίνει όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει.

Αργοπεθαίνει όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος προτιμά το μαύρο για το άσπρο και τα διαλυτικά σημεία στο " " αντί ενός συνόλου συγκινήσεων που κάνουν να λάμπουν τα μάτια, που μετατρέπουν ένα χασμουρητό σε ένα χαμόγελο, που κάνουν την καρδιά να κτυπά στο λάθος και στα συναισθήματα.

Αργοπεθαίνει όποιος δεν αναποδογυρίζει το τραπέζι, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές.

Αργοπεθαίνει όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του.

Αργοπεθαίνει όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή.

Αργοπεθαίνει όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει.

Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής.

Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας

Σεισμικότητα στη Μεσσηνία

Στο Αμφιθέατρο της νομαρχίας Μεσσηνίας ξεκίνησαν χθες και ολοκληρώνονται σήμερα οι εργασίες της διημερίδας που διοργάνωσε η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας και το Γραφείο Πολιτικής Προστασίας, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΠ και την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση του νομού, με θέμα ''Σεισμός και Μέτρα Προστασίας. Διαχείριση Έκτακτης Ανάγκης''.

Ο νομάρχης Μεσσηνίας κ. Δημήτρης Δράκος, στο χαιρετισμό του ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι ''η συνάντησή μας αυτή έχει έναν συγκεκριμένο στόχο, την συνεχή ενημέρωσή μας και την ετοιμότητά μας για τα ζητήματα του σεισμού'' και πρόσθεσε πως ''πάντα είναι επιτακτικό το αίτημα και για διαδικασίες πρόληψης αλλά κυρίως και για διαδικασίες προστασίας κατά την διάρκεια του σεισμού. Πρέπει κανείς να ξέρει τι και πώς θα αντιμετωπίζει καταστάσεις, πριν, κατά την διάρκεια και μετά την διαδικασία αυτή. Γι'Α αυτό αυτή η ημερίδα φιλοδοξεί, κατ'Α αρχήν, να επαναλάβει πράγματα τα οποία είναι γνωστά, αλλά που συνεχώς βελτιώνονται και αναβαθμίζονται και από την άλλη πλευρά να δοκιμάσουμε την ετοιμότητά μας, την παρουσία μας στις κινήσεις τις οποίες οφείλουμε να κάνουμε''.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ κ. Κώστας Μακρόπουλος, στην εισήγησή του ενημέρωσε για το έργο του ΟΑΣΠ, που στόχο έχει την ενίσχυση της σεισμικής ασφάλειας κι έκανε λόγο στα σεισμικά ενεργά ρήγματα στη Μεσσηνία και μίλησε για τους τρόπους αντιμετώπισης των καταστροφών, την πρόληψη, τα μέτρα, την μείωση του σεισμικού κινδύνου και για τον ρόλο της εκπαίδευσης.

Ο καθηγητής κ. Σπυρίδων Λαλεχός, Γεωλόγος, αναφέρθηκε στα αποτελέσματα των καταγραφών της σεισμικής ακολουθίας στην Μεσσηνιακή Μάνη, Αβία - Κάμπο για την περίοδο Μαρτίου - Απριλίου 2009, στην τεκτονική της περιοχής, στην ιστορική σεισμικότητα, και στη σεισμική ακολουθία Μαρτίου - Απριλίου 2009. Επίσης ενημέρωσε ότι στις 20 Μαρτίου 2009 τοποθετήθηκαν 4 ψηφιακοί σεισμογράφοι στα χωριά Ελαιοχώρι, Αβία, Αλτομιρά και τον Κάμπο, ενώ υπήρχαν ήδη 3 σταθμοί του ενοποιημένου δικτύου σεισμογράφων στην Ιθώμη, την Πύλο και το Δυρό για τη παρακολούθηση του φαινομένου.

Τόνισε, δε, ότι οι σεισμοί στην Αβία είναι μικροί και ρηχοί και γι' αυτό και παρατηρείται και ο θόρυβος. Παρουσιάστηκε αναλυτική εξέλιξη ανά 10ήμερο και ενημέρωσε ότι η παρακολούθηση συνεχίζεται μέχρι και σήμερα καθημερινά. Συμπερασματικά ανέφερε ότι πρόκειται για μικρούς και επιφανειακούς σεισμούς, που δεν μπορούν να οδηγήσουν σε ενεργοποίηση μεγάλων ρηγμάτων όπως αυτό που προκάλεσε το σεισμό του 'Α86 αλλά διέγερση μικρότερων που αδυνατούν να δώσουν μεγάλους σεισμούς κι επεσήμανε ότι η σεισμική ακολουθία εξελίσσεται ομαλά με προοδευτική μείωση.

Τέλος να αναφέρουμε ότι ακολούθησαν ενδιαφέρουσες εισηγήσεις κατά το χθεσινό πρόγραμμα και σήμερα θα ολοκληρωθούν οι εργασίες της διημερίδας με άσκηση ετοιμότητας σεισμού σε σχολικές μονάδες της Καλαμάτας.

Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ <<ΜΙΚΡΗ>>

Η ομάδα για την οποία θα μιλήσουμε είναι η ΑΕΚ, μια ιστορική ομάδα η οποία περνάει πέτρινα χρόνια από τα μέσα της δεκαετίας του 90. Η σημερινή μετοχική της σύνθεση που θα καθορίσει τις μελλοντικές εξελίξεις, είναι η ακόλουθη:

-Νίκος Νοτιάς 25.77% Είναι ο ισχυρός παίχτης που θα είναι σίγουρα και την επόμενη μέρα στην ΑΕΚ έστω και εξ αποστάσεως αφού λόγω δουλειάς βρίσκεται στην Νέα Υόρκη. Είναι ο μοναδικός εκ των βασικών μετόχων που δεν λογαριάζει το κόστος.

-Γκίκας Γκούμας, Πόλις Χατζηιωάννου 19.62% Το πόσο μερίδιο έχει ο καθένας δεν έχει αποσαφινιστεί. Σημασία έχει ότι έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να μην συμμετέχουν στο νέο οικονομικό άνοιγμα της ΑΕΚ.

-Τάκης Κανελλόπουλος 13.89% Παρουσιάζεται ως αποστασιοποιημένος και προβληματισμένος για το αν θα απεμπλακεί από την ομάδα. Αν και είχε γίνει μεγάλος ντόρος για τις αρχηγικές του ικανότητες και την επιθυμία να πάρει τα ινία της ομάδας, ως συνεχιστής των ιδεών του Ντέμη Νικολαίδη.

-Πέτρος Παππάς 9.38% Του αποδίδεται ο τίτλος του <<καλού στρατιώτη>> επειδή ήταν εκ των πρωτοστατών στο να κρατηθεί όρθια η ομάδα τους τελευταίους μήνες της διοικητικής τρικυμίας κάνοντας διάφορες ταμειακές διευκολύνσεις. Επιθυμεί να παίξει σημαντικό ρόλο και στην επόμενη μέρα.

-Ντέμης Νικολαίδης 8.19% Έγινε ο πρώτος από την ομάδα μετόχων που ανέσυραν την ΑΕΚ από το τέλμα του καλοκαιριού του 2004 και δήλωσε ότι θέλι να πουλήσει το μερίδιό του. Δεν είναι πια μέλος του Δ.Σ της ΠΑΕ και βρίσκεται ως παρατηρητής στις εξελίξεις.

-Νάσος Θανόπουλος 5.97% Παρουσιάζεται εσχάτως ως ρυθμιστής των εξελίξεων καθώς έχει την εμπιστοσύνη του Κου Νοτιά ενώ διατηρεί και καλές σχέσεις με τον Δημήτρη Μελισσανίδη και προσπαθεί να φέρει κοντά τις δύο πλευρές.


βαθμολογία οδηγών/κατασκευαστών F1

Το σύστημα βαθμολόγησης στην Formula 1 έχει ως εξής για κάθε Grand Prix. Μόνο οι οκτώ πρώτοι οδηγοί βαθμολογούνται με τον νικητή να παίρνει 10 βαθμούς. Οι δύο που συμπληρώνουν το podium κατακτούν δύο πόντους λιγότερους ανά θέση, δηλαδή 8 βαθμούς ο δεύτερος και 6 ο τρίτος, ενώ για τις θέσεις 4-8 οι οδηγοί παίρνουν 5-4-3-2-1 αντίστοιχα.

Για απίστευτα χαμηλές τιμές και τεράστια ποικιλία τερμάτισε στο e-shop.gr
1η θέση: 10 points
2η θέση: 8 points
3η θέση: 6 points
4η θέση: 5 points
5η θέση: 4 points
6η θέση: 3 points
7η θέση: 2 points
8η θέση: 1 point

Σε περίπτωση που ο αγώνας σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα επανεκκίνησης και έχει διεξαχθεί λιγότερο από 75% των γύρων τότε δίνονται οι μισοί βαθμοί. Αν ο αγώνας τελειώσει χωρίς να έχουν συμπληρωθεί 2 γύροι τότε κανένας δεν παίρνει βαθμούς.

Η βαθμολογία των οδηγών

01 Τζένσον Μπάτον (Brawn GP 41
02 Ρούμπενς Μπαρικέλο (Brawn GP) 27
03 Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) 23
04 Mαρκ Γουέμπερ (Red Bull) 15.5
05 Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 14.5
06 Τίμο Γκλοκ (Toyota) 12
07 Λιούις Χάμιλτον (McLaren) 9
08 Φερνάντο Αλόνσο (Renault) 9
09 Νίκ Xάιντφιλντ (BMW Sauber) 6
10 Nίκο Ρόζμπεργκ (Williams) 4.5
11 Xέικι Κοβαλάινεν (McLaren) 4
12 Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso) 3
13 Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) 3
14 Φελίπε Μάσα (Ferrari) 3
15 Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso) 1
Καζούμι Νακατζίμα (Williams)
Άντριαν Σούτιλ (Force India)
Νελσίνιο Πικέ (Renault)
Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber)
Tζανκάρλο Φισικέλα (Force India)


Η βαθμολογία των κατασκευαστών

Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών οι ομάδες κερδίζουν βαθμούς από το άθροισμα των βαθμών που συγκέντρωσαν οι δύο πιλότοι στον κάθε αγώνα.

Brawn GP 68
Red Bull 38.5
Toyota 26,5
McLaren 13
Renault 9
BMW Sauber 6
Ferrari 6
Williams 4.5
Τoro Rosso 4
Force India

15 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΕΝΑ

Την Πρωτομαγιά συμπληρώθηκαν 15 χρόνια από τον θάνατο του μεγαλύτερου οδηγού στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και το AUTO 24 κάνει ένα φλας μπακ στο τραγικό ατύχημα του Άιρτον Σένα.


Για τους λόγους που επέφεραν το θάνατο του θρυλικού Βραζιλιάνου έχουν γραφετί παγκοσμίως εκατομμύρια λέξεις και απόψεις. Τα δικαστήρια ουδέποτε απέδωσαν δικαιοσύνη αφού δεν εντώπισαν καμία ενοχή σε κανέναν! Η δικαιοσύνη την εποχή εκείνη αλλά μέχρι και σήμερα θεωρεί ως υπεύθηνο τον ίδιο τον Σένα, αν και τα στοιχεία δεν υποστηρίζουν την απόφαση αυτή.

Κανένας δεν πίστεψε πως ο θάνατος του κορυφαίου πιλότου ήρθε από δικό του λάθος σε μία στροφή σαν την Ταμπουρέλο.

Ας δούμε όμως τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί όλα αυτά τα χρόνια και τα συμεράσματα δικά σας...

Μετά από δέκα χρόνια στην ενεργό δράση με απίστευτους αγώνες, τρομερά προσπεράσματα και τρία παγκόσμια πρωταθλήματα ο Βραζιλιάνος πιλότος βρίσκεται στην Ίμολα για τον τρίτο αγώνα της χρονιάς.

Το GP ξεκίνησε με ατύχημα αλλά τίποτα δεν μορούσε να συγκριθεί με τα όσα θα ακολουθούσαν, στην πιο μαύρη σελίδα της Formula 1.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν αλλά ο αγώνας ουσιαστικά δεν ξεκίνησε ποτέ. Ο Λέτο αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό και ο Λάμι που βρισκόταν πίσω του δεν κατάφερε να αποφύγει την σύγκρουση. Η πίστα γέμισε από θραύσματα με αποτέλσμα να γίνει απαραίτητη η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο και έμεινε για πέντε ολόκληρους γύρους.

Όταν η πίστα ελευθερώθηκε Σένα και Σουμάχερ ξέφυγαν από τα υπόλλοιπα μονοθέσια. Ο Βραζιλιάνος ήταν μπροστά από τον Γερμανό και στην στροφή Ταμπουρέλο τοι μονοθέσιό του έφυγε χωρίς να καταφέρει να στρίψει ούτε εκατοστό. Το μπροστινό ελαστικό αποκολήθηκε μετά τη σφοδρή σύγκρουση, χτύπησε στο κεφάλι τον Σένα με αποτέλεσμα να τον σκοτώσει.

Για τις αιτίες του ατυχήματος έχουν ακουστεί πολλά. Οι δύο επικρατέστερες απόψεις είναι πως η FW16 του Σένα βγήκε από το δρόμο λόγω ενός αντικειμένου που χτύπησε και η δεύτερη πως έσπασε η βάση του τιμονιού!

Περίπτωση 1η


Στις έρευνες που ακολούθησαν του ατυχήματος εντοπίστηκε ένα αντικείμενο λίγο πριν την στροφή Ταμπουρέλο το οποίο ο Σένα πάτησε με το μονοθέσιο του. Το κομμάτι αυτό λέγεται πως προκάλεσε κάποια ζημιά στην FW16 με αποτέλεσμα ο Βραζιλιάνο να χάσει τον έλεγχο της και να βρεθεί εκτός πίστας. Αργότερα οι έρευνες απέδειξαν πως το μικρό αντικείμενο ήταν κομμάτι από το μονοθέσιο του Λέτο.

Το αυτοκίνητο του Σένα είχε χαμηλώσει περισσότερο πριν την έναρξη του GP μετά από απαίτηση του ίδιου. Σκοπός του χαμηλώματος ήταν να κερδίσει η FW16 από την κάθετη δύναμη που θα δημιουργούσε το μικρότερο ύψος από το έδαφος αλλά κανείς ποτέ δεν υπολόγισε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι πέντε γύροι που έμεινε στην πίστα είχαν σαν αποτέλεσμα να κρυώσουν τα ελαστικά του Σένα και να επέλθει συστολή. Αναπόφευκτα το μονοθέσιο χαμήλωσε ακόμα περισσότερο και σε συνδυασμό με το ανώμαλο έδαφος στην συγκεκριμένη στροφή δημιούργησαν το πρόβλημα στον Βραζιλιάνο.

Ακόμα και αυτή όμως η εκδοχή, όσο σωστά στοιχεία και αν διαθέτει δεν φέρεται ικανή να προκάλεσε τον θάνατο του καλύτερου πιλότου στην ιστορία. Ο Σένα ήταν έμπειρος πιλότος και δεν θα έκανε ποτέ ένα τέτοιο παιδαριώδες λάθος. Ακόμα και αν το αντικείμενο χάλαγε την ισορροπία του μονοθεσίου, είχε την ικανότητα να διορθώσει όσο γινόταν την πορεία του και να μην καταλήξει στον τοίχο χωρίς να στρίψει έστω για λίγα εκατοστά.
Σε αυτό το σημείο έρχεται η δεύτερη περίπτωση που είναι και η επικρατέστερη.

Περίπτωση 2η


Στις εικόνες που διαδέχθηκαν το ατύχημα και ενώ οι γιατροί προσπαθούσαν να σώσουν τη ζωή του Σένα το τιμόνι της FW16 εντοπίζεται έξω από το μονοθέσιο. Οι φωτογραφίες επεξεργάστηκαν και μετά από αρκετό "ζουμάρισμα" παρατηρήθηκε πως η κολόνα του τιμονιού δεν ήταν ίδια σε όλο της το μήκος. Ο άτυχος πιλότος είχε ζητήσει να μικρύνει για να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος στο κόπκιτ, αλλά η διόρθωση αυτή δεν έγινε σωστά. Το υλικό που χρησιμοποιήθηκε ήταν κατώτερης ανθεκτικότητας και σαφώς πιο μικρό.

Η κολόνα πριν την μετατροπή είχε διάμετρο 22mm ενώ μετά το κάτω μέρος της είχε μόλις 18mm. Όπως ήταν φυσικό το πρόσθετο κομμάτι δεν μπορούσε να αντέξει τις ίδιες αντιστάσεις και δημιουργήθηκαν ρωγμές που κατέληξαν σε σπάσιμο της κολόνας.

Κάπου εδώ αρχίζουν κάποια περίεργα γεγονότα. Το incar βίντεο σταματάει 1,4 δευτερόλεπτα πριν την σύγκρουση! Αξίζει να σημειωθεί σε αυτό το σημείο πως το βίντεο πριν καταλήξει στα χέρια των ιταλικών αρχών πήγε στα γραφεία της Williams... Η πρώτη παρατυπία είχε γίνει αλλά δεν ήταν και η τελευταία στην προσπάθεια κάποιων να σβήσουν στοιχεία από την υπόθεση.

Senna Crash 3
Uploaded by AUTO24
Ακόμα όμως και από το επεξεργασμένο βίντεο υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν πως το ατύχημα δεν ήρθε από το ανθρώπινο λάθος του Σένα. Στο βίντεο φαίνονται δύο σημεία που είναι σημδεμένα. Η πράσινη γραμμή δείχνει ένα κίτρινο πλήκτρο στο τιμόνι που απέχει από το κέντρο του τιμονιού 83mm ενώ η κόκκινη γραμμή βρίσκεται πιο χαμηλά και απέχει 55mm από το κέντρο του τιμονιού.

Ως εκ θαύματος το τιμόνι έχει κουνηθεί κατά 28mm! Φυσικά κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει. Το βίντεο αυτό αποκαλύπτει πως το τιμόνι έσπασε πριν την σύγκρουση. Ο Σένα στα τελευταία δευτερόλεπτα προσπάθησε να στρίψει αλλά ο τροχός ποτέ δεν υπάκουσε.

Senna Crash 2
Uploaded by AUTO24
Στο δικαστήριο οι μαρτυρίες των άλλων πιλότων μετά την παρακολούθηση του βίντεο ήταν κατηγορηματικές. "Ο Σένα πέθανε από λάθος της Williams". Αργότερα οι δικαστές ζήτησαν το μαύρο κουτί για να διαλευκάνουν την υπόθεση. Δυστυχώς όμως το μαύρο κουτί ήταν κατεστραμμένο. Το περίεργο είναι πως μετά το ατύχημα δεν είχε απολύτως τίποτα και οι ζημιές εμφανίστηκαν αφού πέρασε από τα χέρια των ανθρώπων της Williams!

Έχουν ακουστεί πολλά για το αν ο θάνατος του Σένα ήταν ατύχημα που προήλθε από αμέλεια της Williams ή εσκεμμένες ενέργειες. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Άιρτον Σένα δεν πέθανε από δικό του λάθος και πως για τον χαμό του δεν τιμωρήθηκε ΚΑΝΕΙΣ.



Απρόθυμοι οι Καναδοί για λαμπαδιοδρόμους

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί προσβολή για τα Ολυμπιακά σύμβολα, η αδιαφορία των Καναδών να γίνουν λαμπαδηδρόμοι στους Ολυμπιακούς του 2010.
Η Ολυμπιακή Φλόγα θα ανάψει στην Αρχαία Ολυμπία στις 22 Οκτωβρίου όμως όταν θα φτάσει στον Καναδά ελάχιστοι θα ασχοληθούν μαζί της.
Μπορεί να μεταφέρει δεκάδες μηνύματα η Ολυμπιακή Φλόγα, όμως οι Καναδοί εμφανίζονται απρόθυμοι να συμμετάσχουν στη μεταφορά της. Τα στοιχεία είναι απογοητευτικά και ο αριθμός των ενδιαφερομένων εξαιρετικά πολύ μικρός συγκριτικά με τα 6 εκατ. που είχαν δηλώσει συμμετοχή στους Ολυμπιακούς του 1988 στο Κάλγκαρι.
Η προθεσμία για να γίνει κάποιος λαμπαδηδρόμος λήγει στις 15 Ιουλίου όμως αν και δεν έχουν δώσει αριθμό οι διοργανωτές στο Βανκούβερ μιλάνε για απροθυμία να τρέξουν μόλις 300 μέτρα με την Ολυμπιακή δάδα. Αυτό που περιμένουν είναι να τους… σώσει η Royal Bank of Scotland (RBC) και η Coca-Cola, χορηγοί της λαμπαδηδρομίας που είχαν σα στόχο να συγκεντρώσουν περίπου ένα εκατομμύριο αιτήσεις.
Όμως και εκεί οι αριθμοί δεν είναι ενθαρρυντικοί. Οι Καναδοί φοβούνται ότι δεν έχουν καταφέρει να περάσουν το μήνυμα ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι για όλη τη χώρα και όχι μόνο για μία συγκεκριμένη περιοχή, την πολιτεία της Βρετανικής Αμπέρτα.
Και μπορεί πρόβλημα να μην υπάρξει στην επιλογή των περίπου 11.000 λαμπαδηδρόμων που θα χρειαστούν για τη διαδρομή των 45.000 χιλιομέτρων και τις 106 ημέρες, όμως αποτελεί πλήγμα για την εικόνα του Βανκούβερ.
Και όλα αυτά όταν το ενδιαφέρον για εισιτήρια των Αγώνων είναι πολύ υψηλό. Αθλήματα όπως το χόκεϊ και οι παγοδρομίες θα έχουν γεμάτες εξέδρες σχεδόν σε όλους τους αγώνες, πρωί και απόγευμα.

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2016

Γύρισαν τον κόσμο σε… 35 ημέρες και τώρα ετοιμάζουν τα… απομνημονεύματά τους. Η Επιτροπή Αξιολόγησης της ΔΟΕ… ξόδεψε πέντε ημέρες σε κάθε μία από τις τέσσερις πόλεις που διεκδικούν τους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2016, είδε και άκουσε πολλά και τώρα γράφει την έκθεσή της.
Αν και η έκθεση θα μοιραστεί στα μέλη της ΔΟΕ το Σεπτέμβριο, το greek-olympics.blogspot.com είναι σε θέση να γνωρίζει τα… αδύνατα σημεία κάθε υποψηφιότητας, τα… αγκάθια των πόλεων που θα παίξουν ρόλο στην τελική επιλογή.
Και οι 4 πόλεις έχουν προβλήματα.
Προβλήματα που πρέπει να ξεπεράσουν τους επόμενους μήνες για να μπορέσουν στις 2 Οκτωβρίου στη Κοπεγχάγη να κερδίσουν. Το ταξίδι της Ναουάλ Ελ Μουταουακέλ προέδρου της 13μελούς επιτροπής ξεκίνησε στις 4 Απριλίου από το Σικάγο (φωτό) και ολοκληρώθηκε χθες στη Μαδρίτη με ενδιάμεσους σταθμούς Τόκιο και Ρίο ντε Τζανέιρο.
Ας αφήσουμε τα λόγια και ας δούμε τα… αγκάθια κάθε πόλης με τη σειρά της ΔΟΕ:

ΣΙΚΑΓΟ
Η Αμερικανική μεγαλούπολη διαθέτει ίσως την καλύτερη πρόταση. Αυτό που δεν διαθέτει και πρέπει να κάνει το επόμενο διάστημα είναι οι… εγγυήσεις. Κυρίως στα οικονομικά, αφού η ΔΟΕ δεν θέλει εκπλήξεις. Και μπορεί μεν ο Μπαράκ Ομπάμα να μίλησε – από βίντεο – στα μέλη της επιτροπής μένουν όμως οι κρατικές εγγυήσεις. Το πιθανότερο είναι το… χαρτί αυτό να το χρησιμοποιήσουν στο τέλος. Μικρότερο ποσοστό απόδοχης έδειξε η έρευνα της ΔΟΕ και στο Σικάγο. Το 77% είναι 67%, όχι και τόσο κακό, όμως θα πρέπει να το βελτιώσουν.

ΤΟΚΙΟ
Και εδώ η δουλειά με τον φάκελο είναι καλή, όμως το… ψεματάκι με τη δημοσκόπηση θα κοστίσει στους Ιάπωνες. Όπως έχουμε γράψει η έρευνα της ΔΟΕ διαπίστωσε αποδοχή των Ολυμπιακών σε ποσοστό μόλις 56%, όταν στον φάκελο εμφάνιζαν πάνω από 75%. Σε αυτό προσθέστε και τις διαδηλώσεις και έχετε ένα… χαρακίρι αν δεν αλλάξουν οι αριθμοί μέχρι την ψηφοφορία.

ΡΙΟ ΝΤΕ ΤΖΑΝΕΪΡΟ
Θέλουν πολύ τους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2016. Έχουν ήδη τη διοργάνωση του Μουντιάλ το 2014, διαθέτουν τη μεγαλύτερη οικονομική ανάπτυξη, όμως η ΔΟΕ θέλει και πολιτική σταθερότητα. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε κάλλιστα να εκ ληφθεί εμπλοκή στα εσωτερικά μιας χώρας, όμως είναι κάτι που… συνηθίζουν οι «αθάνατοι».

ΜΑΔΡΙΤΗ
Διαθέτει τη μεγαλύτερη αποδοχή με 85% σύμφωνα με την έρευνα της ΔΟΕ. Οι Ισπανοί γνωρίζουν πώς να εκμεταλλευτούν καλύτερα απ’ όλους την… κληρονομιά των Αγώνων όπως φάνηκε και στο συνέδριο που διοργάνωσε πριν από δύο μέρες το Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδας (ΤΕΕ). Όμως η «αχίλλειος πτέρνα» είναι η ασφάλεια. Και στην περίπτωση της Βαρκελώνης το 1992 υπήρχε ο φόβος της ΕΤΑ, της Οργάνωσης των Βάσκων που όμως δεν «χτύπησαν», όμως ο ίδιος φόβος υπάρχει και σήμερα.