Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2023

Απογοητευμένη με τον γιατρό σύντροφό της η Ελίζαμπεθ Ελέτσι: “Αντί για Βενετία μου έκανε πρόταση γάμου στο Παγκράτι”

 Συνέντευξη παραχώρησε η Ελίζαμπεθ Ελέτσι στις κάμερες

 ψυχαγωγικών εκπομπών. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στον επικείμενο 

γάμο της με το γιατρό σύντροφό της, δίνοντας λεπτομέρειες για το 

αν θα του πατήσει το πόδι, το νυφικό που θα διαλέξει, αλλά και για

 το πώς της έγινε η πρόταση γάμου.

00:00
00:00 / 01:03
Copy video url
Play / Pause
Mute / Unmute
Report a problem
Language
Share
Vidverto Player
ADVERTISEMENT

Ελίζαμπεθ Ελέτσι

Advertisement

Ελίζαμπεθ Ελέτσι: Όλα όσα δήλωσε μπροστά στις κάμερες

«Θα ήθελα να μου κάνει την πρόταση γάμου στη Βενετία, αλλά μου την έκανε στο σπίτι του, στο Παγκράτι. Σήμερα έκανα την πρόβα νυφικού και έχω καταλήξει σε τρία νυφικά. Ο άντρας μου, μου ζήτησε να δει φωτογραφίες μου με το νυφικό, αλλά δεν του έστειλα, γιατί είναι γρουσουζιά» είπε αρχικά.

enimerotiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: