Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2023

Γιώργος Παρτσαλάκης: Γενέθλια έκπληξη στα γυρίσματα της «Ελιάς» -Γιόρτασε στα 72α του γενέθλια!

 Ο Γιώργος Παρτσαλάκης είχε τη Δευτέρα τα γενέθλιά του και τα πέρασε στα γυρίσματα της σειράς «Η γη της ελιάς».

PARTSALAKIS 1 22

Ο Ανδρέας Γεωργίου με τον Κούλλη Νικολάου διέκοψαν το γύρισμα και μπήκαν κρατώντας μια τούρτα και του ευχήθηκαν χρόνια πολλά για τα 72α του γενέθλια. «Έβγαλα αρκετά χρήματα και ήθελα αυτό να το μοιραστώ δίνοντας δουλειά και σε άλλους. Έτσι μου ήρθε η ιδέα να ανοίξω ένα κρητικό μαγαζί στο Φάληρο.

PARTSALAKIS 11Επειδή από μικρός φούρνιζα ψωμί στον φούρνο μας, έφτιαχνα γαμοπίλαφα, μετέπειτα έκανα τραπέζια με κρητικά εδέσματα στο σπίτι μου, όταν κατεβαίναμε με θιάσους στην Κρήτη ή με τα ΔΗΠΕΘΕ, σκέφτηκα να… ανεβάσω την κρητική κουζίνα στα νότια προάστια. Το εστιατόριο ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου.

Γιατί άλλο είναι το μεράκι και άλλο η επιχείρηση. Σε αυτήν την επένδυση έχασα όλα τα λεφτά μου, τους κόπους μου. Το αντικείμενο δεν το γνώριζα.

partsalakis821Το άνοιξα το 2008, “περπάτησε” καλά μέχρι το 2009 και με τη λεηλασία της κρίσης ήρθε και η καταστροφή.

espressonews

Δεν υπάρχουν σχόλια: