Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Μεγάλε, είσαι χαζός

Είμαι πάλι εδώ. Μεγαλύτερος, πιο ώριμος  . Και; Είναι οι άλλοι έτοιμοι να αντέξουν κάτι τέτοιο; Ένα παιδί, που δεν είναι στην ουσία παιδί; Για μένα η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Όχι. Όλους τους συμφέρει να είμαι παιδί. Ή μάλλον όλοι το προτιμούν. Κανείς δεν μπορεί να χωνέψει ότι τον ξεπέρασα (δεν είμαι ψώνιο, απλά ρεαλιστής) σε θέματα που απαιτούν καρδιά και λογική. Τελεία και παύλα, αυτό λέει η εμπειρία μου (γέλια). Η αυλαία πέφτει, τέλος επεισοδίου. Προσεχώς: Εγώ, αυτή(ές) και ο εαυτός μου.




Ωρίμασα. Αναγκάστηκα να ωριμάσω. Μα ρε φίλε μου δεν μπορώ να το δείξω. Γιατί φοβάμαι να το δείξω. Γιατί έτσι γίνομαι ευάλωτος, και θα το πληρώσω. Στην εποχή μας είναι το χειρότερο πράγμα αυτό, μόλις δουν ότι είσαι ευάλωτος, σε κατασπαράζουν. Δικοί σου και ξένοι, μία κλίκα όλοι. Και εσύ ο ψωριάρης που είναι χώρια. Εσύ νιώθεις διαφορετικός. Νιώθεις ότι έχεις κάτι καλό. Και παλεύεις με τον εαυτό σου, γιατί δεν ξέρεις αν είναι καλύτερα να νομίζουν ότι είσαι σαν αυτούς, ή να ξέρουν ποιος είσαι πραγματικά. Θα μπορούσες να πεις ότι δεν σε νοιάζει, μα αυτό είναι ψέμα. Αν δεν σε ένοιαζε θα ήσουν ευτυχισμένος και ακομπλεξάριστος. Είσαι;;;; Ε όχι, μην με κοροϊδεύεις, σε ξέρω πιο καλά από όλους όσους ήρθαν και πιθανώς από όλους όσους θα έρθουν. Αυτό όμως δεν το λένε ζωή. Κινδυνεύεις να χαθείς για πάντα σε αυτό τον φαύλο κύκλο. Πάρε μια απόφαση να κάνεις την ζωή σου καλύτερη ή χειρότερη: Δεν έχει σημασία, αρκεί που θα είναι διαφορετική.


Και εδώ μπλέκουν αυτές... Ίσως και αυτοί. Μα γενικά οι άλλοι. Μπράβο, οι άλλοι κανονίζουν τη ζωή σου. Ένα χειροκρότημα παρακαλώ στον κύριο που δεν κάνει αυτά που θέλει, γιατί μπορεί να ενοχλήσει τους άλλους. Αυτούς που ίσως δεν τον καταλαβαίνουν. Αλλά αν τον καταλάβαιναν θα ήταν χαρούμενος (ασυναρτησίες παιδί μου, ο γουόκερ φταίει). Μπαμπά, μαμά, δεν έγινα αυτό που ελπίζατε να γίνω. Έγινα κάτι ΠΟΛΥ καλύτερο. Αλλά δεν σας το δείχνω, γιατί αποφάσισα να είμαι μόνος. Γι αυτό το λόγο ποτέ και σε κανέναν δεν δείχνω από τι είμαι φτιαγμένος Γι αυτό οι φίλοι μου με βλέπουν σαν αυτόν που έχουν σίγουρο. Γι αυτό όλες οι κοπέλες στην ζωή μου με βλέπουν σαν τον καλό φίλο που θα είναι εκεί στις καλές και στις κακές στιγμές, αλλά ποτέ σαν άντρα. Γιατί το διάλεξα. Γιατί φοβήθηκα να ζήσω τα καλύτερα μου χρόνια, και θα το πληρώνω για πάντα. Γιατί οι πραγματικά καλοί είναι γραφτό να είναι και λίγο χαζοί.

Πολλά γιατί και όμως δεν νιώθω να έχω δώσει τις απαντήσεις που χρειάζομαι για να συνεχίσω. Δηλαδή μια νύχτα με φίλους σαν αυτή δεν μου αρκεί;;; Δυστυχώς για τώρα, δεν μου αρκεί. Όσο κι αν το θέλω σαν τρελός. Να είμαι γεμάτος μόνο από κάτι τέτοιες νύχτες. Εγώ θέλω άλλα πράγματα, μα πάνω από όλα να νιώσω. Πόνο, χαρά, λύπη, οργή, αγάπη... Άγνωστα σχεδόν πράγματα για μένα μέχρι τώρα. Ίσως και για πολύ καιρό ακόμα, αφού δεν μπορώ να ξεπεράσω τις φοβίες μου και να τολμήσω να ζήσω. Το κακό είναι ότι ξέρω τι φταίει και δεν κάνω τίποτα να το αλλάξω. Άξιος της μοίρας μου φυσικά.

Και όλα αυτά μου έχουν έρθει εξαιτίας ενός αντίο που είπα σε μία φαντασίωση. Έλεος, πάτα τα πόδια στη γη, δεν είναι κακό. Δεν είναι κακό να αγαπήσεις και μία πραγματικότητα για μία φορά στη ζωή σου. Ρεαλιστής δεν λες ότι είσαι;;;; Ότι αξίζεις δεν λες;;; Ε άντε, ήρθε η ώρα να το δείξεις, ίσως αύριο να είναι αργά.
Zortal

Δεν υπάρχουν σχόλια: