
Μετά την έκκληση από το Χαμόγελο του Παιδιού για την εξαφάνιση της 15χρονης Αλεξάνδρας, σήμανε αμέσως συναγερμός. Η εξαφάνισή της είχε αίσιο τέλος, καθώς η ανήλικη κοπέλα εντοπίστηκε το απόγευμα του Σαββάτου και είναι καλά στην υγεία της!
newsbomb.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου