Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ










by Georgia





|



Για καθενα απο εμας ειναι διαφορετικο..........Για καθε περιπτωση αλλιωτικο.
Αλλωτε μας ποναει ,αλλωτε μας ανεβαζει στον ουρανο.
Τι ειναι το συναισθημα και ποιος μπορει να μου το περιγραψει?
Αν κρινω απο τον εαυτο μου ποτε δεν μπορεσα να περιγραψω αυτα που αισθανομαι ετσι ακριβως οπως τα αισθανομαι....
Ερωτας και συναισθημα?????
Ζω,υπαρχω,αγγιζω ,αισθανομαι,πετω, ολα ειναι ομορφα, δεν υπαρχουν ασχημοι ανθρωποι μα πανω απ ολα η ψυχη μας ειναι ελευθερη!!!!!!!!!!Μοιραζομαι,
δινω ,περνω,ανυπομονω εχω κατι να περιμενω,δεν με νοιαζει το πως και το γιατι, δεν βαζω φραγμους σ αυτο που νιωθω απλα ανυπομονησια για ολα αυτα που ονειρευομαι.......και ειμαι χαρουμενη !πολυ χαρουμενη , δεν θα αφησω κανενα και τιποτα να μου το χαλασει ολο αυτο......Ελεγα.......Κι ομως, βρεθηκε.........βρεθηκε που ξεπερνα τα δικα μου θελω , που ειναι πανω απο εμενα, που δεν μπορω να κανω τιποτα για να συνεχισω να αισθανομαι το ιδιο......και ερχεται η λυπη,μας κανει να νιωθουμε αδυναμοι,ανυμποροι να συνεχισουμε να αισθανομαστε ολα αυτα που μας εκαναν να ζουμε να υπαρχουμε.
Δεν ζω πια, δεν αγγιζω, δεν μοιραζομαι ολα ειναι ασχημα.Ανθρωποι ασχημοι, ασχημα τοπια ασχημος και ο τοπος που ζω....
   Πρεπει να κανω κατι να με σωσει.
Τι θα μπορουσε να μας σωσει? τι ειναι αυτο που θα μπορουσε να μας βγαλει απο το αδιεξοδο?
Μα φυσικα ο εγωισμος!Μονο αυτος μπορει να μας κρατησει, ο καθενας με το δικο του τροπο ,διαφορετικο......
   Καλο θα ηταν να καταλαβουμε  οτι σ αυτην την ζωη ηρθαμε για να φτιαξουμε τον κοσμο μας καλυτερο,να τον ομορφηνουμε , να αγαπησουμε.Οχι μονος του ο καθενας αλλα μαζι!!!Εσυ και εγω!!!!!! εγω και εσυ!!!!!!!!!!!Οι και οι δυο μαζι η κανεις!
Ας προσπαθησουμε για ενα καλυτερο μελλον και διατηρηση των ομορφων συναισθηματων μας και μια ομορφη ζωη χωρις εγωισμους .

                           ετσι ειναι το δικο μου συναισθημα.........
                                                                                      ΣΕ ΑΓΑΠΩ.
                                                                                      ΜΕ ΑΓΑΠΩ.
    

Δεν υπάρχουν σχόλια: