Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Audi Avatar Concept

Το Audi Avatar Concept είναι ένα φουτουριστικό 3θέσιο ηλεκτρικό supercar το οποίο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους οδηγούς κατά το έτος 2032 τη χαρά της οδήγησης που είχαν παίζοντας video games όταν ήταν παιδιά. Εμπνευσμένο από το αγωνιστικό Auto Union Type C Streamline του 1937 , το Avatar Concept δείχνει προς το μέλλον με σχεδιαστικά και στιλιστικά στοιχεία του προηγούμενου αιώνα.

Το πειραματικό μοντέλο εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων που του εξασφαλίζουν μεγάλη αυτονομία , ενώ υπάρχουν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες , τοποθετημένοι ένας σε κάθε τροχό. Αυτά τα στοιχεία σε συνδυασμό με τα μοντέρνα και ελαφρά υλικά με τα οποία είναι κατασκευασμένο αλλά και την αεροδυναμική μορφή, εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις. Έτσι, το Audi Avatar Concept επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητά του φθάνει τα 360 χλμ. / ώρα. Και όλα αυτά για ένα όχημα εξαιρετικά ευέλικτο και ευκίνητο , τόσο στις συνθήκες κίνησης στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

Η εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι εμπνευσμένη από τη μορφή υφάσματος που βρίσκεται στη δίνη του ανέμου, ενώ υπάρχουν πολλά στιλιστικά στοιχεία από το ιστορικό Auto Union Type C Streamline.



Στο Audi Avatar Concept δεν υπάρχουν συμβατικές πόρτες για το αυτοκίνητο, αλλά αντ΄ αυτών, υπάρχουν τρεις γυάλινες καλύπτες εμπνευσμένες από τα μαχητικά τζετ. Η κύρια καλύπτρα ανοίγει τα εμπρός και μαζί μετακινείται το τιμόνι και το ταμπλό τα οποία είναι προσαρμοσμένα επάνω της. Οι καλύπτρες των συνεπιβατών ανοίγουν προς τα πίσω, ενώ ένα πλευρικό πάνελ ανοίγει προς τα κάτω και λειτουργεί σαν σκαλί για την εύκολη είσοδο και έξοδο στο εσωτερικό του οχήματος.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι το ίδιο απλό, αλλά μια φουτουριστικό, όπως το εξωτερικό. Διαφανείς οθόνες LCD προβάλουν τις βασικές λειτουργίες , όπως ταχύτητα και διανυθέντα χιλιόμετρα ενώ η κεντρική οθόνη πίσω από το τιμόνι προβάλει έναν ψηφιακό χάρτη. Οι πληροφορίες αυτές μπορούν επίσης να προβληθούν κάνω στην διαφανή επιφάνεια της καλύπτρας, όπως ακριβώς συμβαίνει και στα σύγχρονα μαχητικά αεροπλάνα.



Την αίσθηση ότι πετάς με ένα τέτοιο … αεροπλάνο, στην δίνει και η οδηγική εμπειρίας που προσφέρει. Υπάρχει χώρος για χειραποσκευές, πίσω από το κάθισμα του οδηγού. Με την κατάλληλη διάταξη ο χώρος αυτός μπορεί να χρησιμεύσει και σαν υποβραχιόνιο για το αριστερό χέρι του συνεπιβάτη

Οι τέσσερις τροχοί είναι τοποθετημένοι στα τέσσερα πόδια του αυτοκινήτου. Κάθε τροχός διαθέτει το σύστημα Audi wheel Electric Drive Μονάδα, καθιστώντας το αυτοκίνητο μια εξελιγμένη μορφή του σημερινού Quattro. ΟΙ μπαταρίες ιόντων είναι χωρισμένες σε δύο πακέτα και είναι τοποθετημένες μπροστά και πίσω απόν το κοκπιτ εξασφαλίζοντας έτσι άριστη κατανομή βάρους σε κάθε άξονα, 50-50.



Η επιλογή συμβατικού τιμονιού ή joystick ή ακόμη και πληκτρολογίου για την οδήγηση κάνουν το μελλοντικό αυτό όχημα ακόμη πιο διασκεδαστικό.

Το «πόδι» αλλάζει σχήμα είναι όταν οι τροχοί στρίβουν. Το αυτοκίνητο διαθέτει τεχνολογία τετραδιεύθυνσης (οι πίσω τροχοί στρίβουν κατά 10 μοίρες), στοιχείο που το κάνει εξαιρετικά ευέλικτο.


ΠΗΓΗ:WWW.AUTO24.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια: