Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

F1-Grand Prix Γερμανίας

Ο Μαρκ Γουέμπερ για 1η φορά στην καριέρα του είδε την καρό σημαία να τον βρίσκει νικητή. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκινώντας από την 4η θέση κατάφερε να βγει 2ος. Ο Μάσα ανέβηκε στο 3ο σκαλοπάτι του βάθρου, κάτι που είχε να γευτεί η Ferrari από το Μονακό, όταν κατάφερε κάτι ανάλογο ο Ραϊκόνεν.

Η 5η φορά που ανέβηκε φέτος στο βάθρο ο Γουέμπερ ήταν και η πιο σπουδαία μιας και τις προηγούμενες είχε βρεθεί 3 φορές 2ος και μία φορά 3ος. Η βροχή ταιριάζει απόλυτα στην Red Bull, καθώς μετά τον Φέτελ και ο Μαρκ Γουέμπερ απέδειξε πως μπορεί και αυτός να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Ο Αυστραλός είχε μια περίεργη εκκίνηση όταν ήρθε σε επαφή με τον Μπαρικέλο, γεγονός που του στοίχησε και ποινή προέλευσης 30 δευτερολέπτων.

Ο Βραζιλιάνος πιλότος έδειξε προς στιγμής ικανός να στερήσει το «χαμόγελο» από τον αντίπαλό του, Μαρκ Γουέμπερ, όμως η θέληση του και σωστή στρατηγική της ομάδας της Red Bull συντέλεσαν έτσι ώστε να επιτευχθεί αυτή η σπουδαία νίκη.

Η Brawn GP δεν είχε καλή μέρα, μιας και για 1η φορά φέτος έμεινε εκτός βάθρου. Ο Μπαρικέλο θα μπορούσε να το πετύχει όμως ένα λάθος στα pit stop από τον άνθρωπο που τον ανεφοδίαζε, του σπατάλησε πολύτιμα δευτερόλεπτα. Ο Τζένσον Μπάτον και αυτός ξεκινώντας από την 3η θέση είχε την πρόθεση να κρατήσει την … υπόσχεσή του και να χαλάσει το πάρτι της Red Bull και του Γουέμπερ, όμως το γνωστό πρόβλημα με τα ελαστικά τον ανάγκαζε σε μεγάλα διαστήματα του αγώνα να χάνει τον ρυθμό του.

Η Ferrari διένυσε μία περίεργη μέρα έχοντας τον έναν οδηγό της- τον Φελίπε Μάσα- στην 3η θέση του βάθρου, κάτι που δεν συνδυάστηκε και με ανάλογη επιτυχία και από τον έτερο οδηγό της- Κίμι Ραϊκόνεν- μιας και εγκατέλειψε τον αγώνα.

Τα προβλήματα για την McLaren του Λιούις Χάμιλτον δεν έλειψαν και στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, καθώς ο παγκόσμιος πρωταθλητής βρέθηκε να τα παρατάει από πολύ νωρίς λόγω τεχνικού προβλήματος. Έτσι αν εξαιρέσουμε ότι αποσύρθηκαν οι Μπουρντέ και ΡαΪκόνεν, η 18η θέση που κατέλαβε ο Βρετανός ήταν και η τελευταία.

Ο Κοβαλάινεν ήταν και αυτός ένας από τους πιλότους που έκαναν καλό ξεκίνημα φτάνοντας μάλιστα και στην 3η θέση, όμως στο τέλος έμεινε οριακά στη 8η και τελευταία θέση των βαθμών. Μπροστά του ο Φερνάντο Αλόνσο, από την 7η θέση μπορεί να περηφανεύεται για το γρήγορο μονοθέσιό του, όχι όμως και για την διάρκεια του.

Ο Άντριαν Σούτιλ, ο οποίος φημίζεται για την καλή του οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα, προσπάθησε να το αποδείξει για ακόμα μια φορά , έφτασε μέχρι την 8η θέση, όμως βγαίνοντας από τα pit stop συγκρούστηκε με τον Ραϊκόνεν, γεγονός που τον έκανε να χάσει πολύτιμο έδαφος. Έτσι η 15η θέση ήρθε μοιραία.

Aναλυτικά η κατάταξη:

1. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull Νικητής10
2. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull +9.28
3. Φελίπε Μάσα Ferrari +15.96
4. Nίκο Ρόσμπεργκ Williams +21.05
5. Τζένσον Μπάτον Brawn GP +23.64
6. Ρούμπενς Μπαρικέλο Brawn GP +24.43
7. Φερνάντο Αλόνσο Renault +24.82
8. Χέικι Κοβαλάινεν McLaren +58.61
9. Τίμο Γκλοκ Toyota +61.40
10. Νικ Χάιντφιλντ BMW Sauber +61.90
11. Τζιανκάρλο Φισικέλα Force India +62.30
12. Kαζούκι Νακατζίμα Williams +62.80
13. Nέλσον Πικέ Jr. Renault +68.30
14. Ρόμπερτ Κουμπίτσα BMW Sauber +69.50
15. Aντριάν Σούτιλ Force India +71.90
16. Σεμπαστιέν Μποεμί Toro Rosso +90.20
17. Γιάρνο Τρούλι Toyota +90.90
18. Λιούις Χάμιλτον McLaren +1 γύρος0
19. Kίμι Ραϊκόνεν Ferrari 0
20. Σεμπαστιέν Μπουρντέ Toro Rosso

H βαθμολογία του πρωταθλήματος:

1.Τζένσον Μπάτον 68
2.Σεμπάστιαν Φέτελ 47
3.Mαρκ Γουέμπερ 45
4.Ρούμπενς Μπαρικέλο 44
5.Φελίπε Μάσα 22
6.Γιάρνο Τρούλι 21.
7.Nίκο Ρόσμπεργκ 20
8.Τίμο Γκλοκ 13
9.Φερνάντο Αλόνσο 13
10.Kίμι Ραϊκόνεν 10
11.Λιούις Χάμιλτον 9
12.Νικ Χάιντφιλντ 6
13.Χέικι Κοβαλάινεν 5
14.Σεμπαστιέν Μποεμί 3
15.Σεμπαστιέν Μπουρντέ 2
16.Ρόμπερτ Κουμπίτσα 2
17.Nέλσον Πικέ Jr0
18.Kαζούκι Νακατζίμα 0
19 Aντριάν Σούτιλ
20.Τζιανκάρλο Φισικέλ

Δεν υπάρχουν σχόλια: