Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Κυβέρνησης και ειδικότερα του Κου Σουφλιά, οι νέοι αυτοκινητόδρομοι στον ορεινό όγκο του Υμηττού και οι προεκτάσεις τους μέχρι την Λ. Βουλιαγμένης, τη Λ. Ούλοφ Πάλμε και την παραλιακή Λ. Σουνίου, θα έχουν μήκος συνολικό περίπου 35 χλμ, από τα οποία τα 15 χλν θα είναι υπόγεια.
Το μεγαλύτερο μέρος των νέων αυτοκινητόδρομων στην περιοχή του Υμηττού θα είναι υπέργειο και θα διασχίζει επιφανειακά τον δασικό χώρο του βουνού και τις δομημένες περιοχές των Δήμων που το περιβάλλουν.
Για να καταλάβουμε ακριβώς ποιος είναι ο σχεδιασμός, αρκεί να σκεφτούμε ότι τα 35 χλμ που προβλέπεται να διασχίσουν τον Υμηττό υπόγεια κι επιφανειακά και να συνδεθούν με τους υφιστάμενους οδικούς άξονες και τα υπόλοιπα να διασχίσουν το κάμπο των Μεσογείων, μέχρι την Ραφήνα.
Όπως αναφέρει η Πρωτοβουλία Πολιτών για την προστασία του Υμηττού στο υπόμνημα που έστειλε και στο ΥΠΕΧΩΔΕ, <<οι νέοι αυτοκινητόδρομοι στον Υμηττό περιλαμβάνονται στο σύνολό τους στην Α και Β Ζώνη Προστασίας του βουνού, καθώς και εντός της χαρακτηρισμένης ως περιοχής NATURA 2000>>.
Στο υπόμνημά της, η Πρωτοβουλία υπογραμμίζει και τις διαπιστώσεις που κάνει η ίδια η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου, για το αισθητικό δάσος της Καισαριανής. Ιδιαιτέρως σημαντικές αναμένονται να είναι οι επιπτώσεις από την κατασκευή του έργου στην περιοχή του αισθητικού δάσους της Καισαριανής, εντός του οποίου προτείνεται η κατασκευή του Ανισόπεδου κόμβου (Α/Κ) Σακέτα. Οι επιπτώσεις που θα προκληθούν από αυτό τον Α/Κ και της εισόδου της σήραγγας Υμηττού στα πευκοδάση που φύονται στην περιοχή αυτή, αναμένονται να είναι ιδιαιτέρως σημαντικές και μη αναστρέψιμες.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου