Παρά τις δυσκολίες που δημιουργούνται από την χρήση του αυτοκινήτου, δεν είναι εύκολο για τους πολίτες να πειστούν να το εγκαταλείψουν.
Αντίθετα σε αυτό το ρεύμα πηγαίνει ο Δήμος Βριλησσίων στην Αθήνα, που χωρίς να υπολογίζει το όποιο πολιτικό κόστος, κατασκεύασε ποδηλατοδρόμο μεγάλου μήκους στην οδό Μπακογιάννη παροτρύνοντας τους πολίτες να αφήσουν το αυτοκίνητο και να ξεκινήσουν την <<ζωή-ποδήλατο>>.
Σε πολλές χώρες της Ευρώπης το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής. Στην Ελλάδα οι πρώτες απόπειρες ξεκίνησαν από την επαρχία. Έτσι είδαμε κάποιους Δήμους, Καρδίτσα, Λάρισα και Βόλος να βάζουν το ποδήλατο στην ζωή των πολιτών τους και το αποτέλεσμα ήταν θετικό.
Στην περιφέρεια των Αθηνών τα πράγματα εξελίχθηκαν πιο αργά. Από τους πρώτους ο Δήμος Βριλησσίων, που έπειτα από μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας του, ολοκλήρωσε το πρώτο τμήμα ενός ποδηλατοδρομίου 4 χιλιομέτρων. Ο αντιδήμαρχος Βριλησσίων Κος Κώστας Παπασπήλιος δήλωσε ότι : παρά τις όποιες απειλές υπήρχαν προς το πρόσωπό μου, κατορθώσαμε να δημιουργήσουμε ένα ποδηλατοδρόμο 4 χιλιομέτρων, ο οποίος θα επεκταθεί άμεσα, δίνοντας κατά αυτό τον τρόπο την δυνατότητα να χρησιμοποιούν περισσότερο το ποδήλατο.
Σήμερα η οδός Μπακογιάννη αποτελεί πόλο έλξης όλων των δημοτών. Ο ποδηλατοδρόμος πλάι στο μεγάλο πεζοδρόμιο και προστατευόμενος από συνεχόμενες βραγιές δέντρων αποτελεί παράδειγμα λειτουργικότητας και αισθητικής αναβάθμισης.
Χρειάζονται όμως περισσότερα χρήματα από τους ίδιους τους Δήμους αλλά κυρίως από την Πολιτεία και φυσικά μια άλλη περιβαλλοντική πολιτική, προκειμένου να βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης και ο τρόπος ζωής.
Χρειάζεται να κατανοήσουμε όλοι οι πολίτες την ανάγκη για άλλο τρόπο ζωής. Δεν είναι μόνο ότι μειώνονται τα θύματα στην άσφαλτο, αλλά τονώνεται και το πορτοφόλι των κατοίκων στις πόλεις… Χώρια που το ποδήλατο βοηθάει στην υγεία τους και αποτελεί ένα καλό και φθηνό τρόπο γυμναστικής .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου