Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Τι είναι τα Bλαστικά Kύτταρα (Bλαστοκύτταρα)

Τα βλαστικά κύτταρα είναι αρχέγονα κύτταρα τα οποία αποτελούν πρόδρομες μορφές όλων των κυττάρων του ανθρωπίνου σώματος και κάτω από κατάλληλες συνθήκες μπορούν να μετατραπούν σε όλους τους τύπους κυττάρων του οργανισμού. Δυνητικά τα βλαστοκύτταρα θα μπορούν να θεραπεύουν όλα τα όργανα τα οποία περιέχουν κύτταρα στα οποία αυτά μπορούν να μετατραπούν.
Το Αίμα του Πλακούντα

Το αίμα που κυκλοφορεί στα αγγεία του ομφαλίου λώρου ανήκει στο έμβρυο και παραλαμβάνει τις θρεπτικές ουσίες για τη θρέψη του από το αίμα της μητέρας που βρίσκεται στα αγγεία της μήτρας τα οποία καταλήγουν στον πλακούντα. Οι δύο κυκλοφορίες είναι ανεξάρτητες η μία από την άλλη και η ανάμειξη στοιχείων του αίματος είναι ελάχιστη. Το αίμα του ομφαλίου λώρου μπορεί να συλλεχθεί και κατά τον φυσιολογικό τοκετό, αλλά και κατά την καισαρική τομή και υπάρχει μία φορά στη ζωή του παιδιού η δυνατότητα συλλογής αυτών των κυττάρων. Η διαδικασία της συλλογής που είναι ανώδυνη και ακίνδυνη, αρχίζει μετά το τέλος του τοκετού και την αποκοπή του ομφαλίου λώρου και ως εκ τούτου δεν έχει καμία επίπτωση ούτε στο παιδί ούτε στη μητέρα. Η λήψη του αίματος του ομφαλίου λώρου γίνεται με παρακέντηση του ομφαλίου λώρου μετά από τοπική αντισηψία. Από το αίμα αυτό διαχωρίζεται ο πληθυσμός των εμπύρηνων κυττάρων μέσα στον οποίο βρίσκονται τα βλαστικά κύτταρα, καταψύχεται και διατηρείται σε συνθήκες υγρού αζώτου στους 196° C κάτω από το μηδέν επ' αόριστον.
Τι περιέχει το Αίμα του Ομφαλίου Λώρου-Πλακούντα
Μετά τη γέννηση ενός παιδιού, ο πλακούντας, ο ομφάλιος λώρος και το αίμα που περιέχουν απορρίπτονται. Όμως, το αίμα που περιέχεται τόσο στον ομφάλιο λώρο όσο και στον πλακούντα αποτελεί πλούσια πηγή βλαστικών κυττάρων. Το αίμα αυτό περιέχει δύο πληθυσμούς βλαστικών κυττάρων:

Α. Τα βλαστικά αιμοποιητικά κύτταρα
αποτελούν τους δομικούς λίθους τόσο του κυκλοφορικού όσο και του ανοσοποιητικού συστήματος καθώς μετατρέπονται σε:
• Ερυθρά αιμοσφαίρια, τα οποία μεταφέρουν οξυγόνο σε όλα τα κύτταρα του σώματος.
• Λευκά αιμοσφαίρια, τα οποία είναι υπεύθυνα για την άμυνα του οργανισμού σε περίπτωση ασθένειας.
• Αιμοπετάλια, που συμμετέχουν στην πήξη του αίματος σε περίπτωση τραυματισμού.

Β.  Τα πολυδύναμα βλαστικά κύτταρα είναι πιο «νεαρά», έχουν τη δυνατότητα περισσότερων κυτταρικών διαιρέσεων και μπορούν να διαφοροποιηθούν σε περισσότερα είδη κυττάρων του σώματος εκτός των αιμοποιητικών. Τα βλαστικά κύτταρα που προέρχονται από το αίμα του ομφαλίου λώρου του παιδιού είναι γενετικά μοναδικά για το ίδιο και την οικογένεια του.



Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

ΒΟΤΑΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η παλαιοτερη στον κοσμο θεραπεια με βοτανα που βασιζονται πολλες χωρες οπως η κινα και η ινδια.
Στοχος ειναι η αποκατασταση του οργανισμου σε μια κατασταση κατα την οποια να ειναι σε θεση να αντιμετωπιζει απο μονος του καθε προβλημα.
Σκοπος ειναι να βελτιωθει η συνολικη εικονα της υγειας και ζωτικοτητας ετσι ωστε να λειτουργει το σωμα οσο το δυνατον αποτελεσματικοτερα.
Καθε βοτανο εχει διαφορετικες ιδιοτητες για καθε ασθενεια και ο πασχοντας αντιμετωπιζεται σαν ιδιαιτερη περιπτωση.
 Ακολουθουν μερικα παραδειγματα προβληματος,χρηση βοτανου και χορηγηση αυτου
 -Αγχος η ταραχη :βαλσαμο λεμονιου
<<καντε ενα εκχυλισμα και πινετε 3 φορες την ημερησιως>>
 -Βηχας :θυμαρι
<<παρτε μεχρι 3 κουταλακια θυμαρισιο σιροπι καθε μερα>>
 -Πονος στο αυτι : κρεμμυδι
<<τριψτε ενα κουταλακι ωμο  κρεμμυδι, ξαπλωστε και βαλτε το μιγμα πισω και κατω απο το αυτι.>>
-Δυπεψια : γερμανικο χαμομηλι- βαλσαμο λεμονιου.
<<καντε διαλυμα και των δυο βοτανων και πινετε εξι κουπες ημερησιως.>>
Μπορειται να αναμιγνυεται μελι-γαλα η χυμο για να ειναι πιο ευγεστο.

by Pouka













 
|



Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

ΟΤΑΝ ΚΟΒΕΤΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ....

Σε 20 λεπτα :
Η πιεση του αιματος και οι σφυγμοι επανερχονται στα φυσιολογικα ορια.
στο κανονικο ανεβαινει η θερμοκρασια των ακρων.
Σε 8 ωρες :
To μονοξειδιο του ανθρακα στο αιμα πεφτει στο κανονικο.
Το οξυγονο ανεβαινει στα φυσιολογικα επιπεδα.
Σε 24 ωρες:
Η πιθανοτητα καρδιακης προσβολης μειωνεται.
Σε 48 ωρες:
Ενδυναμωνει η γευση και η οσφρηση.
Σε 72 ωρες:
Η αναπνοη αρχιζει να λειτουργει ομαλοτερα.
Αυξανεται η χωρητικοτητα των πνευμονων.
Απο 2 εβδομαδες εως 3 μηνες :
Σταματαει ο βηχας και η κουραση.
Η αναπνοη διαρκει περισσοτερο.
Αρχιζει η αναπλαση του ενδοθηλιου των βρογχων.
Μετα απο 5 χρονια:
Ο θανατος απο καρκινο του πνευμονα στο μεσο καπνιστη μειωνεται κατα 50%
Μετα απο 10 χρονια:
Οι προκαρκινικες κυψελες αντικαθιστονται.
Οι πιθανοτητες αλλων καρκινων (στοματος,λαρυγγα,οισοφαγου),κυστεων (νεφρων και παγκρεας)μειωνονται.

by Pouka

Στο όνομα της ιστορικής αλήθειας...

Για την υπεράσπιση μιας ιστορικής αλήθειας σχετικά με την ιστορία της Εθνικής Συνείδησης των Ελλήνων. Ἀραγε μας ονόμασαν οι άλλοι Έλληνες ή αυτοβαπτισθήκαμε εμείς με το όνομα Ἕλληνες;
Τον τελευταίο καιρό έχει εκδηλωθεί έντονη από διαπρεπείς εκπροσώπους των Γραμμάτων και Τεχνών αντιπαράθεση απόψεων για το νόημα του εθνισμού, της εθνικής συνείδησης, της ελληνικότητας των Ελλήνων, του πατριωτισμού τους, της ιστορίας του έθνους τους. Μπορώ να παραθέσω - καταγράψω, με σειρά χρονική, πολλά τεκμήρια τα οποία εκφράζουν την μακραίωνη ιστορία τη Εθνικής Συνείδησης των Ελλήνων, της αυτογνωσίας τους, της αυτοπεποίθησης για την πορεία τους. Και επιχειρώ αυτή την καταγραφή τεκμηρίων με όση μπορώ βιβλιογραφική ενημέρωση για όσους ενδιαφέρονται να ελέγξουν αυτούς τους ισχυρισμούς.
Με αυτό το σύντομο προοίμιο επιχειρείται η καταγραφή των τεκμηρίων:
1. Για πρώτη φορά περί τα μέσα του 8ου αι. π.Χ. βρίσκουμε σε ομηρικό κείμενο εκφράσεις όπως: «Πανέλληνες και Αχαιοί» (Ιλιάδα, Β 530) και «ευρυχώροιο Ἑλλάδος» (Ιλιάδα Ι, 487).
2. Το 776 π.Χ. άρχισε η Ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, στους οποίους τότε γίνονταν δεκτοί για να λάβουν μέρος στους αγώνες μόνο Έλληνες και να δείξουν τις ατομικές επιδόσεις τους. Και περί το 580 π.Χ. είχε διαμορφωθεί ο θεσμός των Ελλανοδικών (=Ελλην+δίκη), που είχαν αρμοδιότητα να υποδέχονται τους προσερχόμενους για συμμετοχή στους αγώνες, να αποφαίνονται για την ελληνικότητά τους και να εγκρίνουν ή όχι τη συμμετοχή τους. Με αυτή την αρμοδιότητα, λοιπόν, το 496 π.Χ. «οι Ελλανοδίκαι ἔγνωσαν (μεταξύ άλλων) τούς Μακεδόνας Ἕλληνας εἶναι…» Έτσι έλαβε μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες και ο Αλέξανδρος ο Α΄ βασιλιάς των Μακεδόνων.
3. Το 490 π.Χ. οι Αθηναίοι απέκρουσαν την πρώτη επιδρομή των Περσών (Μήδων) και είχαν 192 νεκρούς, για τους οποίους και έκριναν τιμητικό να στήσουν το γνωστό μνημείο (τον Τύμβο), όπου διαβάζουμε το επίγραμμα: «Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν» (Οι Αθηναίοι μπροστάρηδες των Ελλήνων ισοπέδωσαν την δύναμη των Περσών).
4. Το 480 π.Χ. οι Πέρσες πραγματοποίησαν δεύτερη επιδρομή, αλλά νικήθηκαν πάλι κατά τη ναυμαχία της Σαλαμίνας και στη συνέχεια στη μάχη των Πλαταιών. Την παραμονή της Μάχης των Πλαταιών ο βασιλιάς Αλέξανδρος Α΄ (των Μακεδόνων), που είχε αναγκαστεί ως υποτελής να συμπορευτεί με τους Πέρσες, όταν νύχτωσε πέρασε αθέατος στο απέναντι στρατόπεδο των Ελλήνων του νότου και τους ενημέρωσε ότι ο Μαρδόνιος ετοιμαζόταν για επίθεση το επόμενο πρωινό. Και για να ενισχύσει την αξιοπιστίαν του είπε στους νότιους Έλληνες: «Ελλην καγώ ειμί καί ουκ αν εθέλοιμι δούλην ιδεῖν την Ελλάδα» (Ηροδότου Ιστορίαι, Θ΄45-2) Ενας από τους υπερασπιστές της Ελευθερίας ήταν και ο Αισχύλος, ο οποίος με τον ενθουσιασμό της νίκης εμπνεύστηκε τη γνωστή τραγωδία του Πέρσαι (η οποία παρουσιάστηκε το 473 π.Χ.). Με τους στίχους 402-405 απέδωσε τον Παιάνα (πολεμιστήριο σάλπισμα) της μάχης / ναυμαχίας: «Παίδες Ελλήνων ίτε (ορμάτε, προχωρείτε) ελευθερούτε πατρίδα, ελευθερούτε δέ παίδας, γυναίκας, θεών τε πατρώων έδη (τους ναούς), θήκας τε προγόνων (τους τάφους), νύν υπέρ πάντων ο αγών».
5. Ο Ηρόδοτος (γνωστός ως πατέρας της ιστοριογραφίας) έγραφε την ιστορία της εποχής του το 444 π. Κάπου (Ἱστοριών Θ΄, 144) αφηγείται την απάντηση που έδωσαν οι Αθηναίοι κάποια στιγμή, όταν οι Λακεδαιμόνιοι ανησύχησαν, μήπως μέσα στον κίνδυνο και την αγωνία έναντι πολυάριθμου εχθρικού στρατού φανούν υποχωρητικοί (οι Αθηναίοι). Και είπαν, όπως έγραψε ο ιστορικός πως τίποτε δεν υπάρχει που να τους κάνει να υποχωρήσουν. Ακόμα κι αν το ήθελαν, πολλά είναι αυτά που τους εμποδίζουν και ανάμεσα σ’ αυτά «τό ελληνικόν, εόν ομαιμόν τε καί ομόγλωσσον, καί θεών ιδρύματά τε κοινά καί θυσίαι ηθεά τε ομότροπα, των (των οποίων) προδότας γενέσθαι Αθηναίους ούκ αν ευ έχοι» (=η ελληνικότητά τους, που σημαίνει ότι είναι από το ίδιο αίμα κι έχουν την ίδια γλώσσα∙ επίσης, τα κοινά ιερά των θεών τους και οι συναφείς θυσίες και τα ομότροπα ήθη τους, στοιχεία που οι Αθηναίοι δε θα ένιωθαν καλά να τα προδώσουν).
6. Παρακάμπτοντας πολλά θυμήθηκα ότι κατά τη μάχη παρά τον Γρανικό ποταμό (336 π.Χ.) είχεν ο Αλέξανδρος ο Μέγας (άλλος ο Αλέξανδρος ο Α΄ που αναφέραμε παραπάνω) και το δυσάρεστο συναπάντημα με Έλληνες που υπηρετούσαν ως μισθοφόροι στον περσικό στρατό. Ως αιχμαλώτους τους έστειλε στη Μακεδονία να υπηρετούν ως εργάτες, με αιτιολογικό της τιμωρίας αυτής «ότι Ἕλληνες όντες παρά τά κοινή δόξαντα τοίς Ελλησιν εναντία τη Ελλάδι υπέρ τών βαρβάρων εμάχοντο». (αν και ήσαν Έλληνες πολεμούσαν εναντίον της Ελλάδος υπέρ των βαρβάρων)
7. Μία ακόμη ενδιαφέρουσα πληροφορία του Αριστοτέλη οφείλω να θυμίσω: «Ὁ καλούμενος ἐπί Δευκαλίωνος κατακλυσμός… περί τον ελληνικόν εγένετο τόπον…περί τήν Ἑλλάδα τήν αρχαίαν... αύτη δ’ἐστιν η περί τήν Δωδώνην καί τόν Αχελώον…ἔνθα ώκουν οἱ Γραικοί καί οἱ καλούμενοι τότε μέν Σελλοί, νύν δέ Ελληνες». (Γραικοί=οι Πελασγοί και γενικά οι Έλληνες. Ο Γραικός ήταν γιός του Θεσσαλού, βασιλιάς της Φθίας, σημερινά Φάρσαλα)
Περίπου δυο αιώνες αργότερα πραγματοποιήθηκε η ρωμαϊκή κατάκτηση. Οι Ρωμαίοι αποκαλούσαν τους Έλληνες Γραικούς, ίσως γιατί ερχόμενοι από τα δυτικά γραικούς πρωτοσυνάντησαν. Πάντως, όταν ολοκληρώθηκε η Ρωμαϊκή κυριαρχία, οι Έλληνες αυτοαποκλήθηκαν ή από τους Ρωμαίους ονομάστηκαν Ρωμιοί (υπήκοοι του Ρωμαϊκού κράτους).
8. Ας παρακολουθήσουμε όμως την πορεία του Έθνους σε χρόνους Μεσαιωνικούς (για τον Ελληνισμό Βυζαντινούς).
Τον 6ο αι. μ. Χ. ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου Ιουστινιανός αποφάσισε (το 534 μ.Χ.) να καθιερώσει γλώσσα επίσημη για τη νομοθεσία του Κράτους την Ελληνική, ενώ ως τότε το κράτος λεγόταν Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και είχε παράδοση γραφής των νόμων σε γλώσσα λατινική. Στο πρώτο, λοιπόν, διάταγμα (ή Νεαρό νόμο) του θεώρησε καλό να προτάξει το σκεπτικό της σημαντικής εκείνης απόφασης και έγραψε: «Ου τή πατρίω γλώττη τον νόμον συνεγράψαμεν αλλά τη κοινή και Ἑλλάδι, ώστε γνώριμον εἶναι τοίς υπηκόοις».
Δυο συμπεράσματα χρήσιμα και πολύ διδακτικά προκύπτουν: ότι ο Ιουστινιανός, αν και κυβερνούσε το Ανατολικό Ρωμαϊκό Κράτος, διαπίστωνε ότι ελληνικά μιλούσαν οι πιο πολλοί υπήκοοί του και ότι πολιτικά φρόνιμο είναι οι νόμοι του κράτους να γράφονται σε γλώσσα κατανοητή από τους υπηκόους. Πάτριος γλώσσα ήταν η Λατινική.
9. Η πορεία αναγνώρισης της ελληνικότητας του Ανατολικού Ρωμαϊκού Κράτους ολοκληρώθηκε έναν αιώνα αργότερα (όταν ο αυτοκράτορας Ηράκλειος αναγνώρισε (το 637 μ.Χ.) ως επίσημη γλώσσα του κράτους την Ελληνική).
Για να συμπληρωθεί η εικόνα ελληνικότητας του Βυζαντίου με δηλώσεις ενός κορυφαίου στοχαστή, νομίζω σωστό να παραθέσουμε μία ακόμη μαρτυρία πολύ εκφραστική. Περί το 1430 μ.Χ. ένας στοχαστής γνωστός, ο Γεώργιος Γεμιστός (Πλήθων), έγραψε ένα υπόμνημα προς τον αυτοκράτορά του (τον προτελευταίο Παλαιολόγο): «Ελληνες εσμέν ών ηγεῖσθε καί βασιλεύετε, δέσποτα, ως η φωνή ημών και η πάτριος παιδεία μαρτυρεῖ» (=όπως το βεβαιώνει η γλώσσα μας και η παιδεία μας).
10. Για να σταματήσουμε αυτή την επίμονη πορεία της μνήμης κοινού πολίτη για την ελληνικότητα των Ελλήνων διαμέσου χιλιετηρίδων με αυτοβάπτισή τους στην κολυμπήθρα της Ιστορίας θυμίζουμε μερικά ακόμη περιστατικά που σχετίζονται με την Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία: Προς το τέλος του 18ου αι. μ.Χ. (του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού) ο Ρήγας Βελεστινλής ή Φεραίος (1747-1798) προσπάθησε να κινητοποιήσει τους Έλληνες (και τους άλλους Βαλκάνιους) για να διεκδικήσουν την ανεξαρτησία τους έναντι της Οθωμανικής Τυραννίας, που είχε επιβληθεί στη Βαλκανική από το 15ο αιώνα μ.Χ. Με τα επαναστατικά κείμενά του (Τα Δίκαια του Ανθρώπου, Το Σύνταγμα, Νέα Πολιτική Διοίκηση, Θούριος…) διατύπωνε τις αρχές του, τις πεποιθήσεις του, αλλά –όπως ήταν εύλογο- απευθυνόταν ειδικά στους Έλληνες. Παραθέτω μόνο μερικές εκφράσεις και προτάσεις του δηλωτικές της αντίληψης και των αισθημάτων του για το Έθνος του:
- Ο λαός, απόγονος των Ελλήνων (Νέα Πολιτική Διοίκησις)
- Εξουσία του Έθνους (Δίκαια του Ανθρώπου, άρθρο 27)
- Η Ελληνική Δημοκρατία, Ο Ελληνικός Λαός (Σύνταγμα, άρθρα 1-2)
- Περί των Εθνικών Συνελεύσεων (τίτλος για τα άρθρα 115-21 του Συντάγματος)
- Σας κράζει η Ελλάδα, σας θέλει, σας πονεί (από τον Θούριο)
- Ύμνος πατριωτικός της Ελλάδος και όλης της Γραικίας προς ξαναπόκτησιν της αυτών ελευθερίας.
- Ελληνίδα, Έλλην, ελληνική διάλεκτος, Ελλάδα (Σύνταγμα, άρθρο 4)
- Για την πατρίδα όλοι να ’χωμε μια καρδιά (από τον Θούριο)
- (Η Χάρτα και η εικόνα του Μεγαλέξανδρου τι ρόλο άραγε παίζουν για τον υπόδουλο ελληνικό κόσμο;…)
11. Ο κορυφαίος εκφραστής του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, ο Αδαμάντιος Κοραής (1749-1833), με όλη τη συγγραφική δραστηριότητά του επιδίωξε εμπλουτισμό της παιδείας των Νεοελλήνων με κείμενα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας (πλουσιότατης σε περιεχόμενο) με την πίστη ότι «η Παιδεία θα φέρει Ελευθερία». Με δυο από τις σύντομες συγγραφές του εκφράστηκε πιο έντονα για την ανάγκη αφοσίωσης στην προγονική δόξα και σοφία.
Με τον Διάλογο δυο Γραικών (1804) υπέδειξε ειδικά την προσήλωση σε δυο αρχαία εθνωνύμια: Έλλην – Γραικός, που είχαν επικρατήσει από τα χρόνια τα παλιά. (Θυμίζω ειδικά τις παραγράφους2-4, 8-12).
Με την Αδελφική Διδασκαλία υπεράσπισε με τόσο ζήλο τις αρχές ελευθερίας που πρέσβευαν οι Έλληνες, ώστε εκφράστηκε με ασυνήθη χαρακτηρισμό για τον συντάκτη κειμένου με τίτλο Πατρική Διδασκαλία, ο οποίος (συντάκτης) υποδείκνυε εθελοδουλεία και υποταγή των Ελλήνων στους Οθωμανούς κατακτητές. Τον αποκάλεσε «ανάξιο του ελληνικού ονόματος» (σελ. 55 της Αδελφικής Διδασκαλίας).
12. Και στις αρχές του 19ου αι. μ.Χ. ειδικότερα το 1828-31 ο Ιωάννης Καποδίστριας, ο πρώτος Κυβερνήτης του Νέο – ελληνικού Κράτους και κορυφαίος διπλωμάτης του καιρού του στον ευρωπαϊκό χώρο, συνέβαλε στο να καθιερωθούν δυο εθνωνύμια για τους πολίτες του νέου Κράτους: Έλλην και Γραικός, αυτά που είχαν δεχτεί και επίμονα κρατήσει οι Έλληνες – Γραικοί από τον 6ο π.Χ. αιώνα, για να εκφράζουν εθνική συνείδηση, εθνική ενότητα, εθνική αυτοεκτίμηση και εθνική αυτοπεποίθηση. Κατά το 17ο – 18ο αι. οι υπόδουλοι Έλληνες αναζητώντας πηγές τόνωσης του εθνικού φρονήματος και της ελπίδας για την ανάσταση του γένους έφτασαν να ζωγραφίζουν τους νάρθηκες των εκκλησιών με μορφές που θύμιζαν αρχαία ελληνική σοφία, π.χ. αρχαίους φιλοσόφους και σοφούς. Τέτοιες εικόνες βρίσκουμε σε πολλούς ναούς σε όλο τον ελλαδικό χώρο και πέραν αυτού. Ένα δείγμα από το ναό του Προφήτη Ηλία στη Σιάτιστα: ο ιστορικός Θουκυδίδης κρατώντας ειλητάριο.
13. Μέσα στο 18ο αι. ο Γ. Ζαβίρας, έμπορος πάροικος στην Ουγγαρία με συνείδηση του Έλληνα «απογόνου των παλαιών εκείνων και θαυμαστών Ελλήνων», αποδύεται σε αγώνα ζωής να συγκεντρώσει και να καταγράψει βιογραφία και έργα όλων των Ελλήνων που έζησαν και ήκμασαν από την άλωση της Πόλης ως τις μέρες του και να βεβαιώσει τη συνέχεια του Γένους. Κι αυτό για να αντικρούσει καλβινιστή μοναχό που υποστήριζε ότι μετά την πτώση της Πόλης κανένας Έλληνας συγγραφέας έργου δεν ανεδείχθη. Καρπός αυτού του πολύχρονου και πολυδάπανου αγώνα του είναι το έργο του: Νέα Ελλάς ή Ελληνικόν Θέατρον, η πρώτη Ιστορία της Νεοελληνικής Γραμματολογίας πριν από το 1804 (έτος θανάτου του Ζαβίρα). Στον εκτενέστατο εύγλωττο και αποκαλυπτικό υπότιτλο του βιβλίου διαβάζουμε: «ήτοι Ιστορία τών πεπαιδευμένων Ἑλλήνων, τών μετά τήν θλιβεράν πτώσιν τού Γένους ημών κατάπτωσιν ακμασάντων, καί τήν προβεβηκείαν καί ψυχορραγούσαν Ἑλλάδα τοίς αυτοῖς πόνοις καί ἱδρώσιν ως οἷον τε αντιπελαργησάντων καί αναζωπυρωσάντων»
Ο ίδιος ο Γεώργιος Ζαβίρας μεταφράζοντας από τα Ουγγρικά το βιβλίο Ούγγρου γιατρού Σαμουήλ Ρατζ Ιατρικαί Παραινέσεις έγραφε στο Προοίμιο του Μεταφραστού: «Ότι η Ιατρική επιστήμη εστί μία των αναγκαιοτέρων και χρησιμοτέρων επιστημών εις το ανθρώπινον Γένος, τούτο όχι μόνον οι ευγενείς και πεπαιδευμένοι αλλά και οι αγροίκοι και οι πάντη (εντελώς) αναλφάβητοι το ομολογούσιν∙ επειδή αυτή είναι μία αλήθεια αναντίρρητος. Οτι Ημείς οι απόγονοι των παλαιών εκείνων και θαυμαστών Ελλήνων, όπου τοσούτον ετίμησαν και τόσον ηύξησαν αυτήν την επιστήμην, την ολιγωρήσαμεν και την υστερήθημεν εντελώς και τούτο είναι μία αλήθεια». (Από το χειρόγραφο του Γ. Ζαβίρα, που φυλάσσεται στη Μανούσεια Βιβλιοθήκη Σιάτιστας).
14. Ο Γεώργιος Κρέμος προλογίζοντας το έργο του Γεωργίου Ζαβίρα Νέα Ἑλλάς το 1872 έγραφε στη σελ. θ΄ της σημερινής επανέκδοσης του βιβλίου (με την Επιμέλεια και Εισαγωγικές Σημειώσεις του Τάσου Γριτσόπουλου για λογαριασμό της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, 1972): «Φιλοπατρία, παιδεία και πλούτος των εν Ευρώπη Ελλήνων (που ζούσαν τότε σε διάφορες παροικίες στην Ευρώπη) ήσαν τότε τρεις φωσφόροι παρθένοι, αίτινες εκράτουν την φαεινήν της παλιγγενεσίας της Ελλάδος λαμπάδα των εν σκότει Ελλήνων, όπως κάποτε οι πρόγονοί των ελαμπαδηφόρουν προς τιμήν θεότητός τινος…»
15. Η περίοδος της Ευρωπαϊκής Αναγέννησης και του Διαφωτισμού (15ος - 17ος – 18ος αι.) εμφανίζεται και εκφράζεται ως συναπάντημα των Ευρωπαίων με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, ειδικά την αρχαία Ελληνική Γραμματεία και Τέχνη. Το συναπάντημα εκφράστηκε με θαυμασμό των Ευρωπαίων και κάποτε μια διάθεση συμπαράστασης, με φιλελληνισμό. Συγκεκριμένα : Η Ευρωπαϊκή Αναγέννηση δια του κορυφαίου ζωγράφου της Ραφαήλ έδωσε στην ανθρωπότητα τη Σχολή των Αθηνών και ο Ευρωπαϊκός Διαφωτισμός εκφράστηκε για την αρχαία ελληνική κοινωνία με θαυμασμό, όπως γράφει σύγχρονη ερευνήτρια, η Claude Mosse, στο βιβλίο της: Ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός στο Διαφωτισμό. Στις σελίδες 7-8 γράφει: «Γιατί (για τους Γάλλους του Διαφωτισμού και της Επανάστασης) δημιουργήθηκε η ανάγκη να αναφερθούν στους Αρχαίους ; (γιατί) η Αρχαιότητα πρόσφερε στους ανθρώπους της Επανάστασης «την εικόνα μιας ιδανικής δημοκρατίας…».
1. Θυμίζω ότι εκείνον τον καιρό φαίνεται ότι διαμορφωνόταν το ελληνικό αλφάβητο με φθογγογράμματη γραφή. Αυτή η επινόηση για πρώτη φορά στην ιστορία του ανθρώπου έδινε τη δυνατότητα να επικοινωνούν οι άνθρωποι πέρα από τα όρια του χώρου και του χρόνου τους. Οι διασπαρμένοι στη Μεσόγειο Έλληνες άποικοι γίνονταν ενιαία κοινωνία, ἔθνος όμαιμον, ομόγλωσσον, με ήθη ομότροπα…
2. Ιστορία του Ελληνικού Έθνους (της Εκδοτικής Αθηνών), τ. Β΄, σελ. 238. Επίσης, Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα (της Εκδοτικής Αθηνών), σελ. 112.
3. Ελλάδα: Ιστορία και Πολιτισμός (εκδόσεις «Μαλλιάρης – Παιδεία»), τ. 2ος, σελ.97-99
4. Αισχύλου, Πέρσαι, στ. 402-405.
5. Ηροδότου, Ἱστορίαι, βιβλίο Θ΄, § 144.
6. Αρριανού, Ἀνάβασις Αλεξάνδρου, Α΄16
7. Αριστοτέλους, Μετεωρολογικά, 352 a-b
8. Φ. Κ. Βώρου, Συμβολή στην Ιστορία της Έννοιας του Έθνους, όπου και η σχετική βιβλιογραφία για τους νεότερους χρόνους των εθνικών κρατών της Ευρώπης.
9. Δ. Φωτιάδης, Η Επανάσταση του ’21, τ. Α, σελ. 82-8. Επίσης: Παν. Κανελλόπουλου, Ιστορία του Ευρωπαϊκού Πνεύματος, τ.2, σελ. 27. Και ΙΕΕ, τ. Θ΄283, 289, Φ. Κ. Βώρου, Συμβολή στην Ιστορία της Έννοιας του Έθνους, σελ. 27.
10. Όλες οι εκφράσεις / προτάσεις από τα Επαναστατικά του Ρήγα, έκδοση της Επιστημ. Εταιρείας μελέτης Φερών – Βελεστίνου «Ρήγας» (με επιμέλεια Δημ. Καραμπερόπουλου, 1994). Επίσης: Φ. Κ. Βώρου, ο.π. σελ.28-30. Γενικά στοιχεία για την πορεία όλη του Ρήγα: Τάσου Βουρνά, Ο Πολίτης Ρήγας ο Βελεστινλή, Αθήνα 1978 (εκδ. «Τολίδης»). Και C.M.Woodhouse, Ρήγας Βελεστινλής, 2009 (εκδ. «Παπαδήμας»).
11 Φ. Κ. Βώρου, ο.π. σελ. 33.
12. Από το βιβλίο του Φ. Κ. Βώρου, Η Διδασκαλία της Ιστορίας με αξιοποίηση της εικόνας, Αθήνα 1993, σελ. μεταξύ 48-49 (εικόνες).
13. Γεωργίου Ζαβίρα, Νέα Ελλάς, 1872 (ανατύπωση 1972).
14. Το έργο είχε γραφεί πριν από το 1804 (έτος θανάτου του Γ. Ζαβίρα) αλλά μόνο ο Γ. Κρέμος μπόρεσε να το εκδώσει το 1872 παρακάμπτοντας ποικίλες δυσκολίες και αντιρρήσεις ακαδημαϊκών κύκλων.
15. Claude Mosse, Ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός στο Διαφωτισμό, μετ. Νατάσσας Φλώρου – Μπιργάλια (1998) (α΄γαλλική έκδοση 1989)
16 Για την ανάλυση του όρου έθνος και τις απόψεις περί αυτού δες Παναγιώτη Κ. Δαμάσκος (2009) Πολιτική και Κοινωνική Φιλοσοφία, εκδ. Συμμετρία Αθήνα σσ. 279 -287.
17. Αλέξανδρου Δελμούζου, Μελέτες και Πάρεργα, τ. 2ος σελ. 33
Επίλογος
Με τόσες αδιάψευστες μαρτυρίες για Ἕλληνα, Ἕλλάδα, φρόνημα ἑλληνικόν, Ἕλλανοδίκες, Πανέλληνες, ευρυχώροιον Ἕλλάδα (από τον 7ο αιώνα π.Χ. ως τον 19ο αι. μ.Χ.) είναι επιστημονικά λογικό να μιλάμε για συγκρότηση ελληνικού έθνους το 18ο αι,. μ. Χ., επειδή αυτό ισχυρίζονται μερικοί μελετητές, που τυχαίνει να είναι και καθηγητές, με ελλειμματική ορατότητα ιστορική ή άλλη αρετή; Και είναι γλωσσικά/εννοιολογικά επιτρεπτό να χρησιμοποιούν χαρακτηρισμούς εθνικισμού για το απελευθερωτικό κίνημα των Ελλήνων του 1821; Δεν έτυχε να δουν ως επιστημονικό χρέος τη διάκριση εθνικισμού/εθνισμού, που έγραψε για μας ο Αλέξανδρος Δελμούζος (από το 1942); Και δεν μπορούν να διακρίνουν την πολυπολιτισμική κοινωνία/εκπαίδευση (απόλυτα σεβαστή) από την έκδηλη κοινωνική αγωνία των ανέργων μιας κοινωνίας, της ελληνικής, που διαπιστώνουν ότι κινδυνεύουν από την αθρόα εισαγωγή μεταναστών; Ακόμη και ο καλός Χριστιανός μπορεί από δυο χιτώνες να προσφέρει τον ένα, όχι τρεις!!!
Παναγιώτης Κ. Δαμάσκος
Δρ. Φιλοσοφίας -Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Α. Δ/νσης Δ.Ε. Αθήνας

πηγή:kostasxan.blogspot.com

...ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΗΣ Ε΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ






εεεεεεε??????
Βάλε ένα παιδί 10 χρονών να το μάθει αυτό αν θες να το τιμωρήσεις!
Και πες ότι το μαθαίνει….πιστεύεις πως μπορεί να το θυμηθεί την επόμενη μέρα?
Και πες ότι το θυμάται….πιστεύεις πως το κατάλαβε?
Και πες πως το κατάλαβε….πιστεύεις πως ενδιαφέρεται?
Πιστεύει κανείς από αυτούς που έγραψαν το βιβλίο της Φυσικής της Ε΄Δημοτικού ότι θα χρησιμεύσει σε κάτι το κείμενο αυτό? Εκτός εάν αυτοί πιστεύουν ότι τα παιδιά στην ηλικία των 10-11 ετών ενδιαφέρονται για τα κουάρκ ή τις χημικές ενώσεις.  
Μήπως να σοβαρευτούμε????

Έγραψε η συνεργάτης  μου Elegia

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Μια λίστα για όλους εμάς τους computer junkies….







Μόλις ανοίγεις τα μάτια το πρωί τρέχεις να ανοίξεις τον υπολογιστή? Ή μάλλον τους υπολογιστές?
Σου φαίνεται εκκωφαντικός ο ήχος της σιωπής που επικρατεί όταν δεν δουλεύει το pc?
Έχουν σβήσει τα γράμματα από το πληκτρολόγιό σου?
Νιώθεις άδειο το χέρι σου όταν δεν κρατάς ένα ποντίκι?
Πόσα ποντίκια έχεις?
Μήπως μιλάς στο msn με το φίλο σου που βρίσκεται στο διπλανό δωμάτιο?
Μήπως όποιος φίλος σου αγοράζει υπολογιστή σε καλεί να του κάνεις σεμινάριο? Μήπως το απολαμβάνεις τρομερά αυτό?
Σερφάρεις στο διαδίκτυο ακόμα και στον ύπνο σου?
Μήπως τα δώρα που σου κάνουν οι φίλοι στα γενέθλιά σου έχουν να κάνουν με τους υπολογιστές?
Γράφεις τη λίστα με τα ψώνια στο word?
Εύχεσαι να μπορούσες να χρησιμοποιήσεις emoticons και στις προφορικές σου συνομιλίες?
Νιώθεις μερικές φορές την ανάγκη να χαϊδέψεις την οθόνη σου? Το κάνεις κιόλας?
Μιλάς με τον υπολογιστή σου?







Κουβαλάς το laptop στις διακοπές και δεν κλείνεις ξενοδοχείο παρά μόνο αν έχει ασύρματο internet?
Τρως μπροστά στο pc για να μη χάνεις χρόνο?
Θες να βρεις που έβαλες τα κλειδιά σου και κάνεις αναζήτηση στο google?
Σου λένε ένα ανέκδοτο και σου ‘ρχεται να πεις lol?
Ξέρεις περισσότερα για τους cyber φίλους σου παρά για τους πραγματικούς?
Τσεκάρεις τα mails σου κάθε 5 λεπτά? Έτσι, για να είσαι σίγουρος?
Δεν μιλάς πια στον καλύτερό σου φίλο επειδή δεν έχει msn/facebook/skype?
Σε πιάνει πονοκέφαλος αν έχεις πάνω από δύο ώρες μακριά από τον υπολογιστή?
Λες στα παιδιά σου πως δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον υπολογιστή γιατί πρέπει να δουλέψεις?
Κουβαλάς πάνω σου περισσότερα από 2 usb flash drivers?
Για να ξεμπερδέψεις τα καλώδιά σου χρειάζεσαι περισσότερο από 1 ώρα?
Έχεις κάνει το google τρόπο ζωής?
Σηκώνεσαι από το pc και ανακαλύπτεις ότι έχουν φύγει όλοι από το σπίτι?
Ανακαλύπτεις μετά από 2 εβδομάδες ότι ο άντρας σου άφησε μούσι? Και μάλιστα στο είπε αυτός γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να το προσέξεις?
Σου χει απαγορέψει η γυναίκα σου να παίρνεις το laptop στο κρεβάτι?
Έχεις κάνει facebook στη γάτα σου?

Αν έχεις απαντήσει «ναι» στις παραπάνω ερωτήσεις….join the club

Έγραψε η συνεργάτης μου Elegia


ΟΙ 100 ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Συγκεντρωμένες για πρώτη φορά σε εναν περιεκτικό τόμο,σας παρουσιάζουμε τις 100 μεγαλύτερες εφευρέσεις όλων των εποχών - τις συναρπαστικές συνθήκες κάτω απο τις οποίες δημιουργήθηκαν και το αντίκτυπο που ειχαν στην ανθρωπότητα.Σκεφτείτε! Που θα εήμασταν χωρίς:
- Τον κινητήρα εσωτερικής καύσης
-Το αεροπλάνο
-Το ρολόι
-Το τρανζίστορ
- Την αναισθησία
- Την πυξίδα
-Τις υδραυλικές εγκαταστάσεις
- Την μπαταρία
- Το άροτρο
-Τον ασύρματο
-Την τηλεόραση
-Τον υπολογιστή
Απο τη φαινομενικά απλή κατασκευή που κατέστησε εφικτές τις χερσαίες μετακινήσεις εως την απίστευτα περίπλοκη μηχανή που μας επέτρεψε να διασχόζουμε ωκεανούς δίχως να αγγίζουμε το νερό, ο Τομ Φιλμπιν εκθέτει 100 συναρπαστικές περιπέτειες της ανθρώπινης διάνοιας που μας υπενθυμίζουν όχι μόνο πόσο μακριά έχουμε φτάσει,αλλά και τα εκπληκτικά επιτεύγματα για τα οποία είναι ικανός ο άνθρωπος.

by Pouka

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟ

Περίπου το 10% του ηλεκτρισμού στις Η.Π.Α προέρχεται από καύσιμο απενεργοποιημένων πυρηνικών βομβών-ανάμεσά τους και πρώην ρωσικές.
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ο πυρηνικός αφοπλισμός έχει γίνει βασικό κομμάτι της της βιομηχανίας ηλεκτρισμού, κάτι που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι Αμερικάνοι. Τα υλικά από βόμβες ευθύνονται για το 10% της ηλεκτρικής παραγωγής στις Η.Π.Α- συγκριτικά, η υδροηλεκτρική ενέργεια για το 6% και η ηλιακή, η βιομάζα, η αιολική και η γεωθερμική μαζί για το 3%.
Οι παροχείς ηλεκτρισμού διστάζουν να γνωστοποιήσουν αυτή την ιστορια φοβούμενοι πως θα τρομάξουν τους καταναλωτές. Σήμερα τα υλικά παλιών βομβών από την Ρωσία αποτελούν το 45% των καυσίμων των αμερικάνικων πυρηνικών αντιδραστήρων. Άλλο ένα 5% προέρχεται από παλιές αμερικάνικες βόμβες.
Η υπογραφή διάφορων συνθηκών στο τέλος του Ψυχρού Πολέμου οδήγησε στον αφοπλισμό χιλιάδων πυρηνικών κεφαλών. Οι γεμάτοι ενέργεια πυρήνες τους όμως, μετατρέπονται σε καύσιμα για μαζική ενεργειακή κατανάλωση. Στις Η.Π.Α οι συμφωνίες αυτές προβάλλονται ως συνθήκες μη διάδοσης των πυρηνικών που σκοπό έχουν να περιορίσουν το πυρηνικό οπλοστάσιο της Ρωσίας. Στην Ρωσία, όπου η κυβέρνηση λέει πως τα σχάσιμα υλικά είναι ασφαλή, οι συμφωνίες αυτές παρουσιάζονται ως ένας τρόπος που κάνει δυσκολότερη την αναστροφή του αφοπλισμού για τους Αμερικάνους.
Το πρόγραμμα για την απενεργοποίηση και την αραίωση των υγρών καυσίμων των ρωσικών πυρηνικών κεφαλών- γνωστών ανεπίσημα ως Μέγκατον κα Μέγκαβατ- θα λήξει το 2013. Αυτό θα συμβεί σε μια χρονική περίοδο που ο κλάδος προσπαθεί να πουλήσει τα πυρηνικά καύσιμα ως εναλλακτική στα συμβατικά εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρισμού που καίνε γαιάνθρακες οι οποίοι εκπέμπουν επιβλαβή αέρια.
Οι παροχείς ηλεκτρισμού πρέπει να βρουν από τώρα ένα υποκατάστατο αφού τα πυρηνικά εργοστάσια αγοράζουν καύσιμα τρία με πέντε χρόνια εκ των προτέρων.Μια νέα πηγή καυσίμων θα μπορούσαν να είναι οι πυρηνικές κεφαλές που θα απενεργοποιηθούν αν οι Η.Π.Α και η Ρωσία συμφωνούν να κάνουν νέες μειώσεις στα οπλοστάσιά τους στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για την ανανέωση της Συνθήκης Μείωσης Στρατηγικών Όπλων, που ήδη έχει λήξει από τις 5 Δεκεμβρίου. 


ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΖΑΜΠΙΔΗΣ!!!!!!!

Τιμές φωτιά στα τσιγάρα

Την εκτόξευση των τιμών των τσιγάρων προκαλεί η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης. Η κυβέρνηση εξετάζει πλέον τρόπους να διορθώσει το λάθος, καθώς οι νέες τιμές είναι μεγαλύτερες απ' ό,τι είχε ανακοινωθεί και αναμένεται να προκαλέσουν λαϊκή κατακραυγή.

Σύμφωνα με εκτίμηση της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ενοικιαστών Περιπτέρων και Καπνοπωλών Ελλάδας, η κατακόρυφη άνοδος των τιμών θα προκαλέσει έκρηξη του λαθρεμπορίου και παραεμπορίου.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του κλάδου, βάσει της αύξησης του φόρου που ανακοινώθηκε, οι τιμές θα είναι στα 5,40 ευρώ για τα ακριβά τσιγάρα, 4,00 ευρώ για τα μεσαία και 2,40 ευρώ για τα φτηνά και υποστηρίζεται ότι λόγω της μεγάλης διαφοράς, οι καταναλωτές θα κατευθυνθούν στα φτηνά τσιγάρα, με αποτέλεσμα και το κράτος να χάσει έσοδα από τους φόρους, αλλά και το λιανικό εμπόριο να υποστεί μεγάλη ζημία.

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος της ομοσπονδίας διευκρίνισε ότι η αύξηση του αναλογικού φόρου στο 70% επί της ζητούμενης τιμής, σε συνδυασμό με το Φ.Π.Α. και τον πάγιο φόρο, η συνολική φορολόγηση επί της τελικής τιμής θα καθοριστεί στο 84,23%.

Έτσι, με τα σημερινά δεδομένα, τα ακριβά τσιγάρα των 3,2 ευρώ που έχουν μερίδιο 47% της αγοράς θα φτάσουν στα 5,40 ευρώ και θα περιοριστούν στο 10% της αγοράς.

Ακόμα, τα μεσαία τσιγάρα των 2,40 ευρώ που καλύπτουν το 27% της αγοράς θα φτάσουν στα 4,00 ευρώ και θα περιοριστούν στο 10% της αγοράς.

Τα φτηνά τσιγάρα των 2,00 ευρώ, που σήμερα έχουν μερίδιο 26% της αγοράς, θα πωλούνται 2,40 ευρώ και θα αποσπάσουν το 80% της συνολικής αγοράς προϊόντων καπνού και αυτό, εκτιμά ο κλάδος, θα έχει σαν αποτέλεσμα την πλήρη κατάρρευση του.

Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Ι. Πλακόπουλος, εξέφρασε την ανησυχία του για το μέλλον του κλάδου, σε περίπτωση που η κυβέρνηση δεν διορθώσει το λάθος.

"Τα τελευταία χρόνια συνεχώς συρρικνώνονται τα περιθώρια των κερδών μας. Ήδη, εμφανίζεται το φαινόμενο των κλειστών περιπτέρων, τόσο στην επαρχία όσο ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας. Επειδή πιστεύουμε ότι οι προβλέψεις για την αύξηση των τιμών, όπως ανακοινώθηκε, οφείλονται σε παραπληροφόρησή, φρονούμε ότι αλλαγές οι οποίες θα γίνουν πρέπει να είναι τέτοιες ώστε και το κράτος να μην χάσει έσοδα και τα περίπτερα να παραμείνουν πηγή εσόδων για 80.000 οικογένειες και να μην οδηγηθούν σε οριστικό κλείσιμο" σημείωσε ο κ. Πλακόπουλος.


πηγή:news247.gr

Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ!!! ΕΙΜΑΙ FAN ΤΟΥ STEPHEN KING!!!









Τα πράγματα είναι απλά, αλλά κανείς δεν το βλέπει : Γιατί βλέπουμε μια κωμωδία στην τηλεόραση, ή παρακολουθούμε μια αστεία θεατρική παράσταση? Για να γελάσουμε. Γιατί βλέπουμε μια ταινία δράσης? Για να ανέβει η αδρεναλίνη μας και να νιώσουμε πως ξεφεύγουμε από την άχαρη πραγματικότητα. Γιατί διαβάζουμε ιστορίες τρόμου με τρομακτικά τέρατα που βγαίνουν κάτω από το κρεβάτι και σε αρπάζουν την ώρα που κοιμάσαι? Γιατί θέλουμε να τρομάξουμε! Ναι, κατά βάθος αυτό θέλουμε.
Μπορεί να μην έχει καμία απολύτως λογική το ότι μια ντουζίνα νταλίκες ξαφνικά απέκτησαν ψυχή και αποφάσισαν να αρχίσουν να σκοτώνουν τους ανθρώπους (ιδιαίτερα αυτούς που αρνούνταν να γεμίσουν τα ντεπόζιτά τους με βενζίνη) αλλά θα ήταν απίστευτα τρομακτικό αν συνέβαινε κάτι τέτοιο.
Μπορεί η «Μακριά Πορεία» να φαντάζει γελοία σε κάποιους (το να διαγωνίζεσαι για το αν θα αντέξεις να βαδίσεις μέχρι να σε εγκαταλείψουν οι δυνάμεις σου και να πέσεις νεκρός δεν είναι ότι καλύτερο) αλλά μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον άλλα 2-3 reality shows που είναι αν όχι εξίσου, τουλάχιστον εξαιρετικά γελοία.
Μπορεί να είναι εντελώς αδύνατο το να φάει κάποιος μια μηλόπιτα κι από εκείνη την ώρα να αρχίζει να αδυνατίζει μέχρι να μείνει η σκιά του εαυτού του……αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Έχουν συμβεί και πιο περίεργα πράγματα στον κόσμο που ζούμε.
Μπορεί να γελάσει κάποιος όταν διαβάσει ότι ξαφνικά ομίχλη κάλυψε τα πάντα και ένα σωρό άνθρωποι αποκλείστηκαν μέσα σε ένα super market γιατί μέσα στην ομίχλη κρυβόταν ένα τέρας που έτρωγε όποιον τολμούσε να βγει. Τουλάχιστον όμως είχαν φαγητό…και μάλιστα μπόλικο!
Όσο για την «Αυπνία»…..ποιος ξέρει, ίσως αν μείνεις δεκάδες βράδια ξάγρυπνος, στο τέλος να αρχίσεις να βλέπεις περίεργες οντότητες. Αποκλείεται? Κι αν αποκλείεται, δε βλάπτει να φανταζόμαστε ότι μπορεί να συμβεί αυτό.
Και ειλικρινά…… δε θα επιθυμούσατε τρελά να είχατε έναν πίνακα ζωγραφικής μέσω του οποίου θα μπορούσατε να μεταβείτε σε ένα φανταστικό και υπέροχο κόσμο όποια στιγμή θέλετε?
Είναι πραγματικά τόσο απίθανο να σκάβει κάποιος ισοβίτης επί χρόνια ολόκληρα ένα τούνελ για να δραπετεύσει από τη φυλακή και να πάει να ζήσει σε ένα εξωτικό νησί?
Είναι απίθανο να τα πάρει μια μέρα ο αστυνόμος μιας πόλης και να αρχίσει να σκοτώνει κόσμο? (άσχετα που στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε μπει μέσα του «κάτι»)
Ή μήπως είναι απίθανο να τα πάρει μια έφηβη κοπέλα επειδή επί χρόνια την κορόιδευαν και ν’ αρχίσει να σπέρνει τον πανικό?
Κι αν κάποιος δεν πείστηκε μετά απ’ όλα αυτά, ας πάρει να διαβάσει το «Κοράκι». Αν τολμάει……







Από την συνεργάτη μου Elegia

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Περπατω πανω κατω μεσα στο δωματιο.

Ξαφνικα η γη εχει μικρανει πολυ.Δεν με χωρα. Το μυαλο μου τρεχει,μακρια,ανακατευει τα λογια με το ονειρο.Πηρες τελικα το σπιτι στο νησι.Αυτο που παντα λεγαμε........τοτε.Θα φευγεις καθε που θα ανοιγει ο καιρος και θα επιστρεφεις χειμωνα.......θα ζεις οπως λεγαμε,οπως ονειρευομαστε.Ηρθε λοιπον ο καιρος.Τα ονειρα δεν αναβαλονται.
Και σου ευχηθηκα ολοψυχα να το ζησεις οπως το ονειρευτηκες και το εννοουσα, το ξερεις.........Δεν ξερεις ομως ποσο ξαφνικα παγωσε η ψυχη μου και σταματησε ο χρονος. Ποσο αδεια εμεινα να κρατω το ακουστικο.Ποσο νοημα ξαφνικα αψαξα να βρω σε ολα τα αλλα.
Οχι δεν ζηλεψα, δεν θα ηθελα να ειμαι τωρα εκει μαζι σου.Ειδα ομως την ζωη που δεν εζησα να προχωρα μπροστα,χωρις εμενα.
Και τρομαξα γι αυτο που δεν εζησα,γι αυτο που δεν θα ζησω...........
Γιατι ηταν και δικο μου ονειρο,μοιρασμενο.
Αναβαλονται αραγε καποια ονειρα?
Αλλαζουν τοπο και προσωπο?
Ερχονται ξανα , προσαρμοσμενα σε αλλες πραγματικοτητες?
Και τα ζεις, μετα με την ιδια λαχταρα, οπως τοτε.........που ηταν απλα ενα ονειρο...............

by Pouka

Second Life : Αντέχεις να ακούσεις την αλήθεια? Ή να την παραδεχτείς?-Η δεύτερη ζωή μέσα από τα μάτια ενός resident








                Νομίζετε πως το second life είναι απλώς ένα παιχνίδι στον υπολογιστή? Ξανασκεφτείτε το. Όποιος σας πει ότι είναι απλώς ένα παιχνίδι λέει ψέματα. Είναι ακριβώς αυτό που λέει η λέξη. Second Life.  Η δεύτερη ζωή σου. Αυτή που ποτέ δεν θα τολμούσες να ζήσεις.  Εκεί μέσα είσαι όμορφος, επιτυχημένος, πλούσιος. Έχεις ρούχα, σπίτια, αυτοκίνητα, κατακτήσεις. Δεν αρρωσταίνεις ποτέ, δεν πεινάς ποτέ, δεν πεθαίνεις ποτέ. Μπορείς να γίνεις όποιος θελήσεις.  Να κάνεις ότι επιθυμήσεις. Χωρίς να δώσεις  λογαριασμό σε κανέναν. Ακούγεται δελεαστικό? ΕΙΝΑΙ!
Ένα χρόνο πριν όταν δημιούργησα ένα account στο second life δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα αποτελούσε ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Με έβαλε στο παιχνίδι ένας φίλος, ο οποίος περνούσε απίστευτα πολλές ώρες εκεί μέσα. Γελούσα μαζί του και τον κορόιδευα κάθε φορά που μου έλεγε πως είναι online στο game. Νευρίαζα που είχε χαθεί, που δεν είχε χρόνο να μιλήσουμε, να πιούμε έναν καφέ μαζί. Και αποφάσισα να δω τι είναι επιτέλους αυτό το second life.
Μπήκα και χάθηκα. Έτσι απλά. Στην αρχή δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει εκεί μέσα.  Ένας απέραντος κόσμος άγνωστος σε μένα. Έφτιαξα ένα άσχημο avatar, ένα εικονικό πρόσωπο το οποίο θα με αντιπροσώπευε στην εικονική ζωή μου. Σιγά σιγά άρχισα να δημιουργώ τον χαρακτήρα μου εκεί μέσα. Άρχισα να αντιλαμβάνομαι το τι γίνεται εκεί. Δημιούργησα τη δεύτερη ζωή μου. Έμαθα να ντύνω το avatar, άρχισα να το κάνω πιο όμορφο. Έκανα φίλους, στέκια. Όλοι με αγαπούσαν και ήθελαν να είναι κοντά μου. Έφτιαξα ένα σπίτι το οποίο διαμόρφωσα όπως εγώ ήθελα. Ένα σπίτι που στην πραγματικότητα δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να αποκτήσω. Διασκέδαζα στα clubs με φίλους, χόρευα, έπινα εικονικά ποτά. Περνούσα υπέροχα.
Μέχρι που….η  μία ώρα έγινε δύο και μετά τρεις και στο τέλος κατέληξα να βρίσκομαι online όλη μέρα. Και όλη νύχτα. Άρχισε η δεύτερη ζωή μου να επηρεάζει την πραγματική. Όλη μέρα σκεφτόμουν το τι θα κάνω εκεί μέσα, άρχισα να αγχώνομαι για εικονικές καταστάσεις που στην τελική εγώ δημιούργησα. Αυτό που ξεκίνησε σαν έναν παιχνίδι για να περνάω την ώρα μου όμορφα κατέληξε να γίνει μόνιμη πηγή έννοιας και άγχους. Κάποιοι από τους φίλους που απέκτησα εκεί αποδείχτηκε ότι μόνο φίλοι δεν ήταν. Οι περισσότεροι – όπως κι εγώ- υποκρίνονταν πως είναι κάτι που ποτέ δε θα καταφέρουν να γίνουν. Άρχισα να ξοδεύω χρήματα. Όχι πολλά αλλά ένα υπολογίσιμο ποσό κάθε μήνα. Παραμέλησα σημαντικά πρόσωπα στη ζωή μου για να ικανοποιήσω άλλους ανθρώπους που στην ουσία δε γνώριζα. Ή έστω για να ικανοποιήσω την ανάγκη μου για επικοινωνία, κάτι που έλειπε από τη real life μου.
Κάποια στιγμή χρειάστηκε να πάρω μια απόφαση. Αν θα χωρίσω ή όχι από μια εικονική σχέση που δημιούργησα εκεί μέσα. Και έπιασα τον  εαυτό μου να σκέφτεται όλη μέρα αυτό και τίποτα άλλο. Τίποτα πια δεν είχε σημασία στην real life. Και ποτέ πριν δεν είχα βασανιστεί τόσο πολύ στη real life για τη διάλυση μιας σχέσης. Πόσο τραγικό μπορεί να είναι αυτό?
Κατάλαβα πολλά. Κατάλαβα ότι στην τελική είναι ένα game. Κλείνεις τον υπολογιστή και όλα όσα ζεις μένουν εκεί μέσα. Δεν τον ξανανοίγεις και όλα όσα έχεις δημιουργήσει, όλα όσα έχεις ζήσει είναι σαν να μην υπήρξαν ποτέ. Σαν να τα ονειρεύτηκες. Και οι άνθρωποι που γνώρισες ξαναγίνονται άγνωστοι για σένα. Οι καταστάσεις που έζησες αποτελούν μια μακρινή ανάμνηση. Άλλες φορές γλυκιά κι άλλες πικρή. Και οι άνθρωποι που πραγματικά σε αγαπούν και σε νοιάζονται είναι ακόμα εκεί. Δε μπορείς να τους κλείσεις μέσα σε έναν υπολογιστή.
Πλέον παίζω το παιχνίδι με τους δικούς μου όρους. Και προσπαθώ να μη διασχίζω την λεπτή γραμμή ανάμεσα στη real και τη second life. Ναι, ζω μια δεύτερη ζωή εκεί μέσα. Αλλά όταν κλείνω τον υπολογιστή, την κλειδώνω εκεί.
What happens in the game, stays in the game…..




                          
Έγραψε η συνεργάτης μου Elegia                                                                                                  




        












Tα καλύτερα πούρα της Κούβας

 Η δημιουργία ενός πούρου είναι μία χρονοβόρα, εύθραυστη, μαγική διαδικασία, που απαιτεί πολύ φροντίδα. Χρονοβόρα, γιατί από τη στιγμή της σποράς του καπνού έως την αγορά του πούρου από τον καπνιστή, μεσολαβούν ένα με δύο χρόνια. Εύθραυστο, γιατί ανά πάσα στιγμή το τελικό αποτέλεσμα απειλείται από το ανθρώπινο λάθος.

Απαιτεί τόση φροντίδα, όσο κανένα άλλο προϊόν της Γης, με την εξαίρεση ίσως του κρασιού. Μαγική, γιατί οι συνδυασμοί των καλύτερων φυτών με τα πιο εύφορα εδάφη, της ιδεώδους θερμοκρασίας με την επιθυμητή υγρασία, της τέχνης του στριψίματος με την τεχνική της αναμείξεως των καπνών, ανήκουν στη σφαίρα της αλχημείας.

Η εξαιρετική ποιότητα των κουβανέζικων πούρων δεν είναι καθόλου τυχαία. Οφείλεται στο συνδυασμό ιδανικού κλίματος, μιας εδαφικής συνθέσεως με ιδιαίτερες φυσικές και χημικές ιδιότητες και μιας παραδοσιακής εμπειρίας προερχόμενης από τους αγρότες και τους τεχνίτες της Κούβας. Από την τεράστια ποικιλία των κουβανέζικων πούρων το MEN 24 σας προτείνει τα 6 καλύτερα.

Partagas Serie D No.4 Reserva

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 92

Αυτό το robusto ειδικής έκδοσης έκανε την παρθενική του εμφάνιση τον περασμένο Μάρτιο στο ετήσιο φεστιβάλ πούρου που διεξάγεται στην Αβάνα. Αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή πούρα που προέρχονται από την Κούβα και αυτή η έκδοση χρησιμοποιεί ακόμα παλαιότερο καπνό. Το Partagas με την ειδική δεύτερη μαύρη και ασημένια ταινία βγαίνει σε μαύρο λακαρισμένο κουτί των 20 τεμαχίων. Τα νέα robustos είναι πλούσια και δυνατά πούρα με μία εξεζητημένη και γήινη πλευρά, γεγονός που αποτελεί το σήμα κατατεθέν ενός καλού Partagas.

H. Upmann Magnum 50 Edition Limitada 2005

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 90

Το συγκεκριμένο ανήκει σε εκείνη την κατηγορία πούρων που βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου. Είναι ένα δυνατό, σχεδόν ακατέργαστο πούρο, που, όμως, με υπομονή και παραμονή αρκετών χρόνων στο κουτί θα γίνει σπουδαίο.

Montecristo Edmundo

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 93

Αυτό το χοντρό και γεμάτο αυτοπεποίθηση πούρο εμφανίστηκε στην αγορά την άνοιξη του 2004 και κατασκευάζεται κυρίως στο εργοστάσιο H. Upmann στην Αβάνα. Αρχικά το πούρο ήταν σχετικά ήπιο, με ένα χαρακτήρα κέδρου στον καπνό. Η πρόσφατη, όμως, παραγωγή χαρακτηρίζεται από μία γεύση καφέ και μπαχαρικών. Από μία συζήτηση με επικεφαλείς του εργοστασίου Η. Upmann, το περασμένο φθινόπωρο, δεν φάνηκε να έχει γίνει κάποια αλλαγή στην κατασκευή του πούρου, αν και παραδέχτηκαν ότι επιβλέπουν περισσότερο από πριν την παραγωγή και τον έλεγχο ποιότητας. Όποια και αν είναι η αιτία, το πούρο Μοntecristo είναι τώρα ένα από τα πιο συναρπαστικά της Κούβας.

Montecristo D Edition Limitada 2005

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 90

Είναι ένα πούρο περισσότερο από απολαυστικό, με τον πικάντικο, σχεδόν σοκολατένιο χαρακτήρα στη γεύση. Κατασκευάζεται στο καινούριο εργοστάσιο H. Upmann, που άνοιξε το 2003 και αποτελεί αυτή τη στιγμή ένα από τα καλύτερα εργοστάσια της Κούβας – μοντέρνο και καλά οργανωμένο.

Bolivar Petit Corona

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 91

Ακόμα και στην Κούβα είναι δύσκολο να συναντήσει κανείς ένα κοντό πούρο, που να προσφέρει (απελευθερώνει) αφθονία και γευστικότητα. Η τωρινή παραγωγή του Bolivar Petit Corona προσφέρει εξαιρετικά πούρα. Καπνίστε ένα από αυτά τα μωρά με τον πρωινό σας καφέ και θα καταλάβετε τη σημασία της φράσης “το μέγεθος δεν μετράει”.

Cohiba Siglo II

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 90

Η σειρά Siglo των πούρων Cohiba εμφανίστηκε το 1992, αλλά μόνο πρόσφατα η μάρκα έγινε δημοφιλής. Το Siglo II πάντα υπήρξε ένα σοβαρό πούρο, αλλά ποτέ δεν είχε μεγάλη ζήτηση. Πάντα προσφέρει έναν κρεμώδη και πικάντικο χαρακτήρα, καθώς και μία φρεσκάδα που οφείλεται στον ειδικά επεξεργασμένο καπνό. Οι Κουβανοί λένε πως αρκετός από τον καπνό που χρησιμοποιείται στο χαρμάνι περνάει από μία τρίτη ζύμωση, και έτσι δίνει τη γεύση και τη φινέτσα ενός Cohiba.



 πηγή:men24.gr

Τσιγάρα, εφημερίδα κι ένα αναψυκτικό για να φορτίσω το κινητό μου

Πόσες φόρες σας έχει συμβεί να βρίσκεστε εκτός σπιτιού και να ψάχνετε για μια πρίζα ή έναν φορτιστή για να φορτίσετε το κινητό σας τηλέφωνο; Θα μπορούσε σε τέτοιες περιπτώσεις ένα ανθρακούχο αναψυκτικό να προσφέρει ουσιαστική λύση στο πρόβλημα σας, εκτός φυσικά από το να σας ξεδιψάσει; Σύμφωνα με τον Κινέζο σχεδιαστή Daizi Zheng η απάντηση είναι, «ναι». Ο ίδιος δημιούργησε ένα πρωτοποριακό μοντέλο τηλεφώνου για την εταιρεία Nokia που λειτουργεί με «βιο-μπαταρία», χρησιμοποιεί, δηλαδή, ένζυμα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από υδατάνθρακες.
Ουσιαστικά το τηλέφωνο του Zheng χρειάζεται μόνο ένα ζαχαρούχο αναψυκτικό για να λειτουργήσει.

Η σκέψη και μόνο ότι μια στάση στο περίπτερο δε θα περιορίζεται απλά σε τσιγάρα, εφημερίδα, σοκολάτα και τα άλλα συνήθη, ανάγει τα περίπτερα και τα fast foods στα σύγχρονα "βενζινάδικα" της κινητής τηλεφωνίας.

"Μέσω των ερευνών μου, διαπίστωσα ότι η χρήση της μπαταρίας λιθίου ως πηγή ενέργειας των τηλεφώνων αποτελεί ακριβή λύση, καταναλώνει πολύτιμους πόρους για την κατασκευή της και όταν πετιέται στα σκουπίδια έχει επιβλαβείς επιπτώσεις στο περιβάλλον " δήλωσε ο Zheng.

"Η σκέψη για τη δημιουργία της «βιο-μπαταρίας» ξεκίνησε με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Η «βιο-μπαταρία» χρησιμοποιεί ενέργεια φιλική προς το περιβάλλον καθώς παράγει ηλεκτρική ενέργεια από υδατάνθρακες και χρησιμοποιεί ένζυμα ως καταλύτη".

"Έτσι, για να λειτουργήσει ένα κινητό τηλέφωνο χρειάζεται μόνο ένα κουτάκι ζαχαρούχου αναψυκτικού, το οποίο μετατρέπεται σε νερό και οξυγόνο, όσο εσείς μιλάτε ή στέλνετε sms από το κινητό σας".

Για όσους αναρωτηθούν πόσο θα διαρκεί η ισχύς της «βιο-μπαταρίας» και αν κάθε τρεις και λίγο θα χρειάζεται να τρέχουν σε περίπτερα ή σούπερ μάρκετ για να φορτίσουν το τηλέφωνο τους, σύμφωνα με τον Zheng, η «βιο-μπαταρία» διαθέτει ισχύ τρεις έως τέσσερις φορές μεγαλύτερη από τις συμβατικές μπαταρίες λιθίου.


πηγη:news247.gr