Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Τρίτη 11 Μαΐου 2021

Πρωταγωνίστρια του ”Ηλιου’ δηλώνει: ‘Εναι το τελευταίο μου καθημερινό. Δεν ξανακάνω!’

 

Πρωταγωνίστρια του ”Ηλιου’ δηλώνει: ‘Εναι το τελευταίο μου καθημερινό. Δεν ξανακάνω!’

Ήλιος Rnew

Κουρασμένη από τις απαιτήσεις των γυρισμάτων του καθημερινού σήριαλ δηλώνει η Ντόρα Μακρυγιάννη.

Πρωταγωνίστρια του "'Ηλιου" δηλώνει: "Εναι το τελευταίο μου καθημερινό. Δεν ξανακάνω!"

Σε συνέντευξή της στο “Plan Be” και τη Μαρία Λυσάνδρου, η πρωταγωνίστρια των σειρών “Ήλιος” αλλά και “Γυναίκα χωρίς όνομα”, παραδέχθηκε πως δεν θα ήθελε να ξανακάνει καθημερινή σειρά, τουλάχιστον άμεσα.

"Δεν έχω πει πως ζορίζομαι, αλλά πραγματικά πιστεύω ότι σε όποιον κάνει χρόνια καθημερινό, πρέπει να δίνουν ένσημα βαρέα και ανθυγιεινά! Άμα δεν το ζήσει κάποιος αυτό το πράγμα, δεν μπορεί να το καταλάβει... Γι' αυτό και έχω πει ότι αυτό είναι το τελευταίο μου καθημερινό. Δεν ξανακάνω!" δήλωσε η Ντόρα Μακρυγιάννη.

Μάλιστα, η ίδια άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ενδώσει ξανά, μόνο για βιοποριστικούς λόγους. "Ε, τώρα αν δεν έχω να πληρώσω το νοίκι μου ή να φάω... Αλλά δεν μιλάω για το μακρινό μέλλον. Εννοώ ότι δεν ξανακάνω καθημερινό, "καπάκι" μετά τον 'Ήλιο'".

Όσο για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν, η Ντόρα Μακρυγιάννη εξήγησε πως πιθανότατα θα συνεχίσει στον "Ήλιο": "Ακόμα δεν το έχουμε πει "με τη βούλα". Αλλά, ναι, σίγουρα το συζητάνε... Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάτι οριστικό, ούτε από τον ΑΝΤ1, ούτε από την παραγωγή. Περιμένουμε κι εμείς!".

celebnews

Δεν υπάρχουν σχόλια: