Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020

Πάλεψε με θανάσιμo φίδι ενώ οδηγούσε



Ο 27χρονος οδηγός διαπίστωσε ξαφνικά πως μέσα στο όχημα βρισκόταν ένα πάρα πολύ επικίνδυνο φίδι

Όταν ένας αστυνομικός σταμάτησε ένα φορτηγάκι σε αυτοκινητόδρομο της Αυστραλίας, δεν περίμενε να βρει μέσα ένα από τα πιο θανάσιμα φίδια του κόσμου.

Ο οδηγός, ένας 27χρονος άντρας που έγινε γνωστός μόνο ως «Τζίμι» στην επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας, κατευθυνόταν προς το Κουίνσλαντ, οδηγώντας με 100 χιλιόμετρα/ώρα όταν αντιλήφθηκε το ερπετό μέσα στο όχημα.

Ήταν ένα καφέ φίδι- εξαιρετικά δηλητηριώδες και υπεύθυνο για την πλειοψηφία των θανάτων από τσίμπημα φιδιού στην Αυστραλία.

«Όσο περισσότερο κουνούσα τα πόδια μου, τόσο άρχισε να τυλίγεται γύρω μου. Το κεφάλι του ξεκίνησε να χτυπά την θέση του οδηγού, ανάμεσα στα πόδια μου», ανέφερε ο Τζίμι.

Όπως εξηγεί, χρησιμοποίησε την ζώνη ασφαλείας και ένα μαχαίρι που είχε μαζί για να το πολεμήσει, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούσε να σταματήσει το αυτοκίνητο.



Ο Τζίμι είχε την εντύπωση πως το φίδι τον δάγκωσε πάνω στη «μάχη» και φοβήθηκε για την ζωή του. Το δάγκωμα των συγκεκριμένων φιδιών είναι πολύ γρήγορο και θανάσιμο, ενώ το δηλητήριο μπορεί να προκαλέσει παράλυση και εγκεφαλική αιμορραγία.

Οπότε ο Τζίμι σκότωσε το φίδι, πάτησε το γκάζι και άρχισε να κατευθύνεται προς το πλησιέστερο νοσοκομείο. Τότε ήταν που ένας αστυνομικός εντόπισε το αυτοκίνητο να πηγαίνει με 123 χιλιόμετρα/ώρα και το σταμάτησε.

«Ένα καφέ φίδι είναι στο πίσω μέρος τους αυτοκινήτου μου, νομίζω πως με δάγκωσε, ήταν μέσα στο όχημα μαζί μου», ακούγεται να λέει ο Τζίμι, στο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η αστυνομία. «Πιάσε την καρδιά μου, φίλε».

Ο αστυνομικός είδε το νεκρό φίδι στο πίσω μέρος του οχήματος και κάλεσε βοήθεια. Όταν έφτασαν οι διασώστες, διαπίστωσαν πως ο Τζίμι δεν είχε δαγκωθεί, αλλά βρισκόταν απλώς σε κατάσταση σοκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: