Με την σημερινή μου ανάρτηση θα προσπαθήσω να δείξω πόσο μεγάλο και σπουδαίο είναι το έργο ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΧΑΡΑΞΗ ΨΑΧΝΑ-ΠΟΛΙΤΙΚΑ-ΛΙΜΝΗ για την Βορειοκεντρική Εύβοια και πόσο υπερέχει αυτή έναντι της οποιασδήποτε άλλης χάραξης:
1.Η παραλιακή έχει έτοιμες τις περισσότερες μελέτες, στοιχείο σημαντικό για την γρήγορη ένταξή της σε ένα από τα προγράμματα χρηματοδότησής της. Ενώ εάν επιλεγεί άλλη χάραξη θα απαιτηθούν μεγάλα χρηματικά ποσά, αλλά και αρκετός χρόνος για να ετοιμαστούν οι απαραίτητες μελέτες.
2.Η παραλιακή χάραξη, σύμφωνα με την οριστική μελέτη, είναι 33χ.λ.μ.,ενώ σήμερα η απόσταση ΨΑΧΝΑ -ΜΑΝΤΟΥΔΙ-ΣΤΡΟΦΥΛΙΑ-ΛΙΜΝΗ είναι 65 Χ.λ.μ.,δηλαδη το διπλάσιο.
3.Ο χρόνος διαδρομής σήμερα είναι μία ώρα και 15 λεπτά, ενώ ο χρόνος της παραλιακής, με μέση ταχύτητα 80χλμ την ώρα, είναι 25 λεπτά.
4.Όσοι σήμερα διέρχονται από τον κόμβο της Στροφυλιάς,θα προτιμούν την παραλιακή, γιατί θα διανύουν την ίδια χιλιομετρική απόσταση συντομότερα κατά 30 λεπτά.
5.Η οικονομία σε καύσιμα και χρόνο, που θα υπάρξει με την παραλιακή χάραξη θα βοηθήσει, ώστε η δαπάνη που θα απαιτηθεί για την κατασκευή του έργου, να αποσβεστεί σε αρκετά σύντομο χρόνο.
6.Όσον αφορά στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, που αποτέλεσαν την κύρια αιτία μη κατασκευής του σημαντικού αυτού αναπτυξιακού έργου, είναι δυνατόν μετά από ειδικές μελέτες, να ληφθούν τα κατάλληλα περιβαλλοντικά μέτρα, όπως τέτοια λήφθηκαν στη κατασκευή τούνελ, σε πολλά σημεία διάνοιξης δρόμων στη Χώρα μας.
7.Με την παραλιακή χάραξη είναι δυνατόν να δοθεί αξιόπιστη λύση στο Εθνικό θέμα της εναλλακτικής οδικής ζεύξης Βορρά-Νότου.
8.Η κατασκευή του έργου αυτού θα βοηθήσει πολύ στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, δημιουργώντας πολλές νέες θέσεις εργασίας.
Τελος όσον αφορά στην Νομική υπόσταση και οργανωτική δομή, καθώς και στον τρόπο και τις διαδικασίες προβολής, για να γίνει πραγματικότητα το ΚΑΝΔΥΛΙΟ ΟΡΑΜΑ, πιστεύω ότι θα υπάρξει συζήτηση και συναπόφαση κατά την συνάντηση των μελών της Ομάδος.
Δημήτρης Κατούνης
1.Η παραλιακή έχει έτοιμες τις περισσότερες μελέτες, στοιχείο σημαντικό για την γρήγορη ένταξή της σε ένα από τα προγράμματα χρηματοδότησής της. Ενώ εάν επιλεγεί άλλη χάραξη θα απαιτηθούν μεγάλα χρηματικά ποσά, αλλά και αρκετός χρόνος για να ετοιμαστούν οι απαραίτητες μελέτες.
2.Η παραλιακή χάραξη, σύμφωνα με την οριστική μελέτη, είναι 33χ.λ.μ.,ενώ σήμερα η απόσταση ΨΑΧΝΑ -ΜΑΝΤΟΥΔΙ-ΣΤΡΟΦΥΛΙΑ-ΛΙΜΝΗ είναι 65 Χ.λ.μ.,δηλαδη το διπλάσιο.
3.Ο χρόνος διαδρομής σήμερα είναι μία ώρα και 15 λεπτά, ενώ ο χρόνος της παραλιακής, με μέση ταχύτητα 80χλμ την ώρα, είναι 25 λεπτά.
4.Όσοι σήμερα διέρχονται από τον κόμβο της Στροφυλιάς,θα προτιμούν την παραλιακή, γιατί θα διανύουν την ίδια χιλιομετρική απόσταση συντομότερα κατά 30 λεπτά.
5.Η οικονομία σε καύσιμα και χρόνο, που θα υπάρξει με την παραλιακή χάραξη θα βοηθήσει, ώστε η δαπάνη που θα απαιτηθεί για την κατασκευή του έργου, να αποσβεστεί σε αρκετά σύντομο χρόνο.
6.Όσον αφορά στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, που αποτέλεσαν την κύρια αιτία μη κατασκευής του σημαντικού αυτού αναπτυξιακού έργου, είναι δυνατόν μετά από ειδικές μελέτες, να ληφθούν τα κατάλληλα περιβαλλοντικά μέτρα, όπως τέτοια λήφθηκαν στη κατασκευή τούνελ, σε πολλά σημεία διάνοιξης δρόμων στη Χώρα μας.
7.Με την παραλιακή χάραξη είναι δυνατόν να δοθεί αξιόπιστη λύση στο Εθνικό θέμα της εναλλακτικής οδικής ζεύξης Βορρά-Νότου.
8.Η κατασκευή του έργου αυτού θα βοηθήσει πολύ στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, δημιουργώντας πολλές νέες θέσεις εργασίας.
Τελος όσον αφορά στην Νομική υπόσταση και οργανωτική δομή, καθώς και στον τρόπο και τις διαδικασίες προβολής, για να γίνει πραγματικότητα το ΚΑΝΔΥΛΙΟ ΟΡΑΜΑ, πιστεύω ότι θα υπάρξει συζήτηση και συναπόφαση κατά την συνάντηση των μελών της Ομάδος.
Δημήτρης Κατούνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου