Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Υπό δρακόντεια μέτρα η πορεία για ο πολυτεχνείο - Κλειστό το κέντρο της Αθήνας (pics+vid)

LIVE - Πολυτεχνείο: Υπό δρακόντεια μέτρα η πορεία - Κλειστό το κέντρο της Αθήνας (pics+vid)

Πολυτεχνείο: Λίγο μετά τις 15:00 ξεκίνησε η πορεία για την 45η επέτειο της εξέγερσης των φοιτητών του Πολυτεχνείου - Στις 16:30 έφτασε η αιματοβαμμένη σημαία στην αμερικανική πρεσβεία όπου και φυγαδεύτηκε - «Αστακός» το κέντρο της Αθήνας - Επί ποδός χιλιάδες αστυνομικοί - Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί - Πώς κινούνται τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - Το Newsbomb.gr καλύπτει ζωντανά, λεπτό προς λεπτό όλες τις εξελίξεις από το κέντρο της Αθήνας - Δείτε όλες τις εξελίξεις σε Live Blog

Ρεπορτάζ: Ευδοκία Μύτιλη

Οι πύλες του ιστορικού κτηρίου στην οδό Πατησίων έκλεισαν λίγο μετά τις 14:00 το Σάββατο (17/11/2018) και ξεκίνησαν οι προσυγκεντρώσεις φοιτητικών συλλόγων για την μεγάλη πορεία εορτασμού της 45ης επετείου της εξέγερσης των φοιτητών του Πολυτεχνείου.

Οι φοιτητικοί σύλλογοι με πορεία κατευθύνθηκαν προς την πλατεία Κλαυθμώνος, όπου περίμεναν τον κύριο όγκο της διαδήλωσης ενώ διασχίζοντας τη Βασιλίσης Σοφίας και την Κηφισίας έφτασαν στις 16:30 το απόγευμα μπροστά από την αμερικανική πρεσβεία.

Εκεί, έψαλλαν τον εθνικό ύμνο ενώ η ιστορική σημαία φυγαδεύτηκε.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ:


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΦΥΓΑΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ:



Στην κεφαλή της πορείας ήταν όπως κάθε χρόνο η αιματοβαμμένη σημαία του Πολυτεχνείου.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:


Οι πορείες φορέων, συλλόγων και κομμάτων
Φοιτητικοί σύλλογοι, φορείς, κόμματα κι οργανώσεις της Αριστεράς, σωματεία και συλλογικότητες του αντιεξουσιαστικού χώρου συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία Κλαυθμώνος και κατευθύνθηκαν προς την αμερικάνικη πρεσβεία.

Με κεντρικό σύνθημα "Λευτεριά στο λαό, θάνατο στο φασισμό" οι διαδηλωτές καταδικάζουν το φασισμό, το ναζισμό καθώς κι αντίστοιχες συμπεριφορές.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
23

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

Παράλληλα, το ΚΚΕ πραγματοποίησε συγκέντρωση στην Ομόνοια και πορεία προς την πρεσβεία των ΗΠΑ. 
Περίπου στις 18:30 το απόγευμα, το μεγάλο συλλαλητήριο έφτασε στην αμερικανική πρεσβεία.


Δείτε το βίντεο με την πορεία ΑΝΤΑΡΣΥΑ προς την αμερικανική πρεσβεία:

πί ποδός βρίσκονται 5.000 αστυνομικοί, ενώ έχουν ήδη τεθεί σε ισχύ τα μέτρα της Τροχαίας γύρω από το ιστορικό κτήριο.

Επιπλέον, στην περιοχή των Εξαρχείων βρίσκονται πολλοί «μυστικοί» αστυνομικοί που θα παρατηρούν τυχόν ύποπτες κινήσεις ατόμων, καθώς και κτήρια, τα οποία τελούν υπό κατάληψη.

Η αμερικανική πρεσβεία είναι πραγματικό φρούριο, με τις κλούβες της αστυνομίας να έχουν κυριολεκτικά αποκλείσει κάθε πρόσβαση σε αυτή:

Παράλληλα, πάνω από το κέντρο της Αθήνας πετούν συνεχώς μη επανδρωμένα αεροσκάφη (drones), καθώς και ελικόπτερο της ΕΛΑΣ, προκειμένου να κατοπτεύεται όλη η περιοχή και να υπάρχει ολοκληρωμένη εικόνα στο Κέντρο Επιχειρήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: