Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Εισβολή ΠΟΕ-ΟΤΑ στο υπουργείο Εργασίας

Εισβολή ΠΟΕ-ΟΤΑ στο υπουργείο Εργασίας | Newsit.gr

Περίπου 30 άτομα, με επικεφαλής τον πρόεδρο της ΠΟΕ ΟΤΑ Νίκο Τράκα, βρήκαν ανοικτά τα ρολά του υπουργείου και εισέβαλαν αιφνιδιαστικά στην στοά και μετά από την κεντρική είσοδο του υπουργείου Εργασίας λίγο μετά τις 10 το πρωί.

Οι συνδικαλιστές της ΠΟΕ-ΟΤΑ εισέβαλαν στο υπουργείο Εργασίας και έφτασαν στο γραφείο της υπουργού Ε. Αχτσιόγλου. Εκεί συναντήσαν τον γ.γ. του υπουργείου Εργασίας, Ανδρέα Νεφελούδη. Ακολούθησε διάλογος σε έντονο ύφος με τους συνδικαλιστές να του ζητούν να διώξει τα ΜΑΤ. «Μαζί, ήμασταν στον δρόμο πριν γίνεις κυβέρνηση και φώναζες μαζί μας», του είπαν.
newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: