Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Εισαγωγή του Βιβλίου Μου "Θα Σας Πω"

Εισαγωγή

Το πιο όμορφο πράγμα στον κόσμο είναι να μπορεί κανείς να μοιραστεί τις σκέψεις του και τις εμπειρίες της ζωής του μαζί με άλλους ανθρώπους. Αυτό αποφάσισα να κάνω και εγώ μέσω του ιστολογίου Θα σας πω, τα κείμενα τα οποία μαζί με πολλά ακόμη θα αποτελέσουν τις σελίδες μιας σειράς βιβλίων αρχής γενομένης από αυτό που ετοιμάζω το παρόν διάστημα.



Θα ήθελα μέσω προσωπικών μου βιωμάτων αλλά και μέσω των γνώσεων που έχω αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια τόσο μέσω της θεολογικής σχολής όσο και μέσα από την δημοσιογραφία, τον εθελοντισμό, το θέατρο, την μουσική, την αυτογνωσία και όχι μόνο να βοηθήσω τόσο εμένα όσο και τους αναγνώστες μου να βρούμε όλοι μαζί το πραγματικό νόημα της ζωής.

Κάτι για το οποίο ψάχνω εδώ και χρόνια. Το ταξίδι αυτό πραγματικά είναι μαγικό και έχει ομορφιές, μαγικές εικόνες, χαρές, στιγμές περισυλλογής, δύσκολες στιγμές, πίκρες, πόνο, δάκρυ, γέλιο, θλίψη, χαμόγελο, το οποίο όμως δεν έχει τελειώσει και συνεχίζεται και αυτή την στιγμή την οποία σας γράφω αυτές τις γραμμές, και θα συνεχιστεί για πολλά ακόμη χρόνια.

Για αυτό το ταξίδι θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους έχουν περάσει από την ζωή μου και με τους οποίους έχω μικρές ή μεγάλες εμπειρίες, όπου με βοήθησαν στο να αποκτήσω αυτές τις σκέψεις και θέσεις που θα μοιραστώ μαζί σας το επόμενο διάστημα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης την οικογένειά μου, τους συγγενείς μου αλλά και όλους τους αναγνώστες μου τον καθένα ξεχωριστά και όλους μαζί και στους οποίους θα αφιερώσω τον χώρο αυτό αλλά και το πρώτο μου βιβλίο που ετοιμάζω.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ξεχωριστά βέβαια τον πολύ καλό μου φίλο Κώστα Μαζαράκη, για την στήριξη που μου παρέχει σε κάθε μου βήμα και πόσο μάλλον στο παρόν εγχείρημά μου.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω δύο διαδικτυακούς γνωστούς μου, χάρη στους οποίους ξεκίνησα να γράφω αυτές τις γραμμές. Και είναι η κα Μαρία Γούσιου από την οποία έμαθα αρκετά για την συγγραφή ενός βιβλίου, και ο κος Μανώλης Ισχάκης χάρη στον οποίο βελτιώθηκα κατά πολύ και θα μοιραστώ και μερικές από αυτές τις εμπειρίες μου μαζί σας.

Καλό ταξίδι να έχουμε όλοι μαζί με βάρκα τις εμπειρίες μου και τις σκέψεις μου.

Γιώργος Πρατζίκος

Θεολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια: