Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Ax Κούλα

Έχετε όλοι δει φαντάζομαι την εκπομπή της Ανίτας "παρατράγουδα" τι; όχι ου να μου χαθείτε ψευτοκουλτουριάρηδες , Αφου δεν την έχετε δει θα σας πω εγώ λοιπόν είχε πάει ένας κυριούλης και ήθελε την Κούλα μα η Κούλα ανένδοτη και αυτός φωνάζε ΑΧ Κούλα.

Σε βλέπω ανυποψίαστε αναγνώστη του Yperdimiou λες από μέσα σου τι με νοιάζει εμένα η ιστορία της Κούλας και του κυριούλη μα είμαστε σοβαροί; Κι όμως φίλε μου η ιστορία του Κυρίουλη πρέπει να σου είναι οικεία την βιώνεις εσύ και οικείοι σου καθημερινά , μην με κοιτάς απορημένος δες τον εαυτό σου

Αν είσαι άνεργος και όχι άεργος ψάχνεις δουλεία και δεν βρίσκεις και τότε λες Αχ Ελλάδα
Αν είσαι εργάτης βλέπεις τον μισθό σου να ψαλιδίζεται συνεχώς και τότε  και λες Αχ Ελλάδα
Αν είσαι γυναίκα με παιδί χωρισμένη και τον πρώην σου αδιάφορο και το κράτος επίσης  τότε λες αχ Ελλάδα
Αν είσαι Αμεα και είσαι ανάπηρος και θες να μετακινηθείς στην πόλη αλλά ο απλός περίπατος σε κατατάσσει στην κατηγορία survivor τότε λες Αχ Ελλάδα


Είδες φίλε μου σε αυτή την χώρα είμαστε πολλοί κυριούληδες να ζητούμε την δικιά μας Κούλα με παρουσιαστή τον Παπανδρέου και σκηνοθέτη εκπομπής την τροίκα

Δεν υπάρχουν σχόλια: