Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Παροξυσμός για τον Τσιτσιπά



Ο Στέφανος Τσιτσιπάς μετά τον θρίαμβό του επί του Μπαουτίστα.





Παροξυσμός στη Μελβούρνη για τον Τσιτσιπά!

Η νέα νίκη του, η μεγαλύτερη έως τώρα στην καριέρα του, που τον έφερε στους «4» του Australian Open έχει προκαλέσει θύελλα ενθουσιασμού στις τάξεις της ομογένειας.

«Ζω ένα όνειρο αλλά είναι πραγματικότητα» είπε ο Έλληνας πρωταθλητής.

Μαζί του ζουν και το δικό τους όνειρο οι ομογενείς που ξέσπασαν σε ξέφρενους πανηγυρισμούς μετά την ολοκλήρωση του αγώνα.

Όλοι πιστεύουν τώρα πως ο Στέφανος μπορεί να φθάσει ως το τέλος.




Φώτο: AP/Andy Brownbill



Φώτο: AAP/Ritchi Tongo



Φώτο: AAP/Lukas Coch





Φώτο: AP/Andy Brownbill

«Είμαι στη Μελβούρνη για τον τίτλο» δήλωνε χθες και το απέδειξε και σήμερα.

Ο νεαρός Αθηναίος το ξανάκανε το θαύμα του και δεν άφησε πολλά περιθώρια στον Ισπανό Μπαουτίστα Αγκούτ, επικρατώντας με 3-1 στα σετ (7-5, 4-6, 6-4, 7-6).

Με αυτόν τον τρόπο, ο Τσιτσιπάς γίνεται ο πρώτος Έλληνας που κατορθώνει να φτάσει μέχρι τα ημιτελικά ενός Grand Slam, γράφοντας ιστορία.

Στα ημιτελικά του τουρνουά το έργο γίνεται ακόμη δυσκολότερο, αφού θα κληθεί να αντιμετωπίσει τον νικητή του ζευγαριού Τιαφό-Ναδάλ.

Σε αυτό το σημείο όμως, ο Στέφανος δείχνει να μην καταλαβαίνει από πρόσωπα και καταστάσεις, έχοντας ως μοναδικό όριο τον ίδιο του τον εαυτό.

Οι Έλληνες που βρέθηκαν στο “Rod Laver Arena”, αλλά και στους γύρω χώρους πανηγύρισαν έξαλλα την επιτυχία για μια ακόμη φορά, με σημαίες, τραγούδια και συνθήματα, ενώ στήριζαν τις προσπάθειες του Στέφανου καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.




Φώτο: AAP/Lukas Coch





ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ

Αμέσως μετά τη νίκη του ο Τσιτσιπάς δήλωσε:
“Μοιάζει με όνειρο. Δούλεψα σκληρά. Είμαι συναισθηματικά φορτισμένος. Είναι αλήθεια, και μόλις συνέβη. Φαινόταν τρελό, και οι δυο τα δώσαμε όλα, ήταν 50-50, συνέχισα να πιέζομαι, και ήξερα πως θα έχω τις πιθανότητες μου, είπα στον εαυτό μου συνέχισε να προσπαθείς και θα έχεις την ευκαιρία σου, είχα μια καλή αρχή, σέβομαι τον αντίπαλό μου και πιστεύω πως από την απόδοσή μου ήμουν έτοιμος να φτάσω στο ται μπρέικ. Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να προετοιμαστώ για το παιχνίδι με τον Φέντερερ λόγω των σοσιαλ μίντια (ακούγεται Greek freak από τις εξέδρες κι απαντάει ο Τσιτσιπάς: μόνο ο Αντετοκούμπο λείπει) η νίκη αυτή προκάλεσε την προσοχή του κόσμου, χαίρομαι που έπαιξα καλά σήμερα γιατί απέδειξα πως δεν έγινε τυχαία. Ήταν ωραίο να έχω τους συγγενείς μου εδώ, δεν είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω μαζί τους ξανά. Αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου είναι πολύ σπουδαία, εύχομαι να μπορούσα να το κάνω πιο συχνά”.


Δεν υπάρχουν σχόλια: