DETROIT (AP) - Έξι αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Toyota, Honda και Nissan, είναι υπενθυμίζοντας περίπου 3,4 εκατ. ηλικιωμένοι-μοντέλο οχήματα σε όλο τον κόσμο, λόγω των ελαττωματικών αερόσακων που μπορεί να στείλει θραύσματα που φέρουν στην καμπίνα επιβατών.
Η ανάκληση αφορά αυτοκίνητα που πωλούνται κυρίως από ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες στην Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ιαπωνία. Ένας μικρός αριθμός των αυτοκινήτων που πραγματοποιούνται από την γερμανική BMW AG και η General Motors Co και επίσης συμμετέχουν.
Οι εμπρός αερόσακοι επιβάτη όλα έγιναν από τον ίδιο προμηθευτή ανταλλακτικών, Τακάτα Ιαπωνίας είδους Έχουν ελαττωματικά μηχανισμούς πληθωρισμό που δεν κάνουν τη διαδρομή του φυσικού αερίου προς τους σάκους αέρα. Αντ 'αυτού, ο υψηλής πίεσης αερίου μπορεί να ξεκινήσει πλαστικά και μεταλλικά μέρη από τους σάκους αέρος εντός χώρους επιβατών των αυτοκινήτων. Takata λέει κανείς δεν έχει πληγωθεί, αλλά υπήρξαν έξι περιστατικά των αερόσακων σωστά για την ανάπτυξη δρόμους.
Η ανάκληση, ανακοίνωσε την Πέμπτη στην Ιαπωνία, είναι τόσο μεγάλη, επειδή πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν κοινά μέρη με πολλά μοντέλα για να μειώσουν το κόστος και να απλοποιήσει την κατασκευή. Αυτή η προσέγγιση ήταν πρωτοπόρος με ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η ανάκληση θα φέρει μια μεγάλη ανεπιθύμητη δημοσιότητα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ειδικά της Toyota Motor Corp, δήλωσε ο αναλυτής της IHS Automotive Paul Newton. Κορυφαία σε πωλήσεις εταιρεία στον κόσμο αυτοκίνητο που προσπαθούν να ξαναχτίσουν τη φήμη για την ποιότητα που έχει πληγωθεί από προηγούμενες μεγάλες ανακλήσεις.
Η τελευταία ανάκληση είναι η τέταρτη για την Toyota από τον Οκτώβριο, που περιλαμβάνει περισσότερα από ένα εκατομμύριο οχήματα, Newton έγραψε σε ένα e-mail. Και η εταιρεία υπομείνει μια σειρά από τεράστια ανακλήσεις το 2009 και το 2010 για ελαττωματικά φρένα, κολλώδη πεντάλ του φυσικού αερίου και των ελαττωματικών πατάκια.
Η Toyota θα πρέπει να επιθεωρεί ή να διορθώσετε 1,7 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων περίπου 580.000 στη Βόρεια Αμερική, 490.000 στην Ευρώπη και 320.000 στην Ιαπωνία. Τα μοντέλα περιλαμβάνουν την εταιρεία Corolla, Matrix hatchback, Sequoia SUV, και Tundra pickup, καθώς και το Lexus SC 430 σπορ αυτοκίνητο. Όλα τα οχήματα που έχουν κατασκευαστεί 2001 - 2003.
Όμως, η τελευταία ανάκληση αφορά άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της επικεφαλής ιαπωνική ανταγωνιστής της Toyota. Η Honda Motor Co ανακαλεί 1,1 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων περίπου 680.000 στη Βόρεια Αμερική, 270.000 στην Ιαπωνία και 64.000 στην Ευρώπη. Τα μοντέλα περιλαμβάνουν το Civic εταιρεία, CR-V μικρό SUV και minivan Οδύσσεια από τις 2001 - 2003 χρόνια το μοντέλο.
Επίσης, η Nissan Motor Co ανακαλεί 480.000 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων περίπου 265.000 στις ΗΠΑ περιλαμβάνουν μοντέλα της Nissan Maxima μεσαίου μεγέθους sedan, SUV Pathfinder και Sentra της εταιρείας, καθώς και το Infiniti FX crossover SUV και QX4, όλα από τα μοντέλα των ετών 2001-2003 .Υπενθύμισε μοντέλα στην Ιαπωνία περιλαμβάνουν το Cube, X-Trail, Maxima και Teana.
Mazda Motor ΣΙΑ είναι επίσης μέρος της ανάκλησης. Περίπου 45.000 Mazda RX-8 και Mazda 6 αυτοκίνητα που επηρεάζονται, συμπεριλαμβανομένων 4.000 στην Ιαπωνία. Η εταιρεία είπε ανακλήσεων θα ανακοινωθεί στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, την Κίνα και αλλού.
Στη GM, μόνο 55.000 Pontiac Vibe hatchbacks που πωλούνται στις ΗΠΑ και τον Καναδά που υπενθύμισε. Το 2003 τα μοντέλα είναι σχεδόν ταυτόσημη με την Toyota Matrix και έγιναν σε ένα εργοστάσιο Καλιφόρνια, η οποία διευθύνεται από κοινού με την Toyota.
BMW λέει ότι ερευνά το πρόβλημα αλλά δεν αριθμούς ή τα μοντέλα είναι διαθέσιμα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δήλωσαν ότι θα επιθεωρήσει τα φουσκώματος αερόσακου και αντικαταστήστε τους αν είναι απαραίτητο, χωρίς κανένα κόστος για τους ιδιοκτήτες.
Το πρόβλημα αερόσακο συνέβη επειδή δύο ανθρώπινα λάθη κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Ένας εργαζόμενος ξέχασε να γυρίσει το διακόπτη για ένα σύστημα βοτάνισμα από ελαττωματικά προϊόντα, και τα μέρη είχαν αποθηκευτεί σωστά, το οποίο τους εκτίθενται σε υγρασία, σύμφωνα με Honda εκπρόσωπος Akemi Ando.
Η ανάκληση της Takata είναι μεγαλύτερη από το 1995, όταν είχε εννέα αυτοκινητοβιομηχανίες για την επισκευή ελαττωματικών ζώνες ασφαλείας εμπρός σε 9 εκατομμύρια αυτοκίνητα που πωλούνται από το 1986 μέχρι το 1991.
Alby Berman, εκπρόσωπος της Takata στη Βόρεια Αμερική, αναγνώρισε ότι η εικόνα της εταιρείας μπορεί να βλάψει. Αλλά είπε Takata έχει δημιουργήσει εκατομμύρια αξιόπιστα αερόσακους και θα πρέπει να έχουν αρκετό κεφάλαιο με τους κατασκευαστές για να αντέχει τη δημοσιότητα.
Αλλά Newton είπε Takata, η οποία παίρνει το 75 τοις εκατό των εσόδων της από το εξωτερικό Ιαπωνία, διατρέχει τον κίνδυνο να χάσει τον έλεγχο σχετικά με τις νέες συμβάσεις προμηθειών.
Takata απόθεμα βύθισε όσο το 15 τοις εκατό πριν από το κλείσιμο 9 τοις εκατό στο Τόκιο. Toyota, Honda, Nissan και Mazda μετοχών συσπειρώθηκαν στο Τόκιο, σηκώνοντας τους από την ανάκληση.