Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Έκαψαν δύο σπίτια του Μπόμπολα


Picture 0 for Έκαψαν δύο σπίτια του Μπόμπολα
Παρανάλωμα του πυρός έγιναν δύο οικίες που ανήκουν στον επιχειρηματία και εκδότη Φώτη Μπόμπολα στο Ασφένδου Σφακίων, καθώς και το σπίτι του αντιδημάρχου Σφακίων Μανούσου Χιωτάκη, ύστερα από εμπρηστική επίθεση που πραγματοποίησαν άγνωστοι δράστες.
Για επίθεση με προφανή στόχο την ελευθερία του Τύπου και την επιχειρηματικότητα, με στόχο τη φίμωση των εντύπων του, κάνει λόγο η πλευρά Μπόμπολα, μέσω του τηλεοπτικού σταθμού Mega.
Υπενθυμίζεται ότι η οικογένεια Μπόμπολα, μεταξύ άλλων, έχει στην ιδιοκτησία της, μέσω της Πήγασος, τις εφημερίδες Έθνος και Ημερησία, ενώ είναι και εκ των βασικών μετόχων του Mega Channel.


Σεισμός 7,5 Ρίχτερ ανοιχτά της Αλάσκας


Σεισμός μεγέθους 7,5 βαθμών σημειώθηκε στον Ειρηνικό Ωκεανό, σε απόσταση 100χλμ νοτιοδυτικά του Πορτ Αλεξάντερ στην Αλάσκα.

Οι Αρχές εξέδωσαν προειδοποίηση για τσουνάμι, ωστόσο, αργότερα, ακυρώθηκε ο συναγερμός για τμήμα των ακτών της αμερικανικής πολιτείας, αλλά και του Καναδά. 


Το επίκεντρο του σεισμού που σημειώθηκε στις 11:58 (ώρα Ελλάδος) εντοπίστηκε σε απόσταση 102χλμ δυτικά της πόλης Κρεγκ. 

Ο σεισμός είχε εστιακό βάθος εννέα χιλιομέτρων, σύμφωνα με το Αμερικανικό Κέντρο Γεωφυσικής (USGS). 

Η ίδια πηγή πρόσθεσε ότι από τον σεισμό δεν προκλήθηκαν θύματα, ούτε ζημιές.

tanea

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Πώς επηρεάζουν οι διαφημίσεις τα παιδιά και τι μπορείτε να κάνετε


Τα διαφημιστικά μηνύματα που βλέπουν τα παιδιά είτε ενδιάμεσα από το παιδικό πρόγραμμα, είτε σε άλλες ώρες προγράμματος, παρουσιάζουν ένα προϊόν ή υπηρεσία ως ξεχωριστό, ιδανικό και απαραίτητο. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο, πρέπει να αποκτηθεί το προϊόν, που είναι σχεδόν τέλειο, χωρίς μειονεκτήματα. Τα μικρά παιδιά, που λειτουργούν χωρίς να φιλτράρουν όσα προσλαμβάνουν, όσο οι μεγάλοι, δεν μένουν ασυγκίνητα από τα διαφημιστικά μηνύματα και τις αντίστοιχες προτροπές, με διάφορες συνέπειες.
Ένα μικρό παιδί, ιδιαίτερα προσχολικής ηλικίας, προσλαμβάνει όλα αυτά τα μηνύματα καθαρού μάρκετινγκ και τα πιστεύει ως αληθή, χωρίς να «φιλτράρει» τις πληροφορίες ή να αδιαφορήσει ή να τις αντικρούσει, όπως μπορεί να κάνει ένας ενήλικας. Μπορεί, άραγε, να μάθει ένα μικρό παιδί να αμφισβητεί και να μην πιστεύει όλα όσα βλέπει στις διαφημίσεις;
Η τηλεοπτική διαφήμιση, ιδιαίτερα, έχει περισσότερη επίδραση στα παιδιά με μεγάλη διαφορά, από την έντυπη ή την ηχητική διαφήμιση, αφού συνδυάζει εικόνα, ήχο και εντυπωσιακά εφέ σε σύντομο χρόνο. Η ίδια η τηλεόραση για τα μικρά παιδιά μπορεί να έχει εν μέρει το ρόλο της «νταντάς» ή του «δασκάλου» στην αντίληψη των παιδιών. Τα παιδιά, δηλαδή, δεν βλέπουν την τηλεόραση ως συσκευή που τους προσφέρει απλώς διασκέδαση ή συντροφιά, αλλά παίρνουν πολύ σοβαρά όλα όσα προβάλει. «Το είπε η τηλεόραση, μαμά», ίσως ακούσετε να σας πουν τα παιδιά, εννοώντας ότι αυτό που είπε δε χωράει αμφισβήτηση και είναι πέρα για πέρα αληθές και έγκυρο. Αντίθετα με τους ενήλικες, τα παιδιά δεν γνωρίζουν πως έχει διαφορά ποιός ακριβώς το είπε στην τηλεόραση, π.χ. ένας δημοσιογράφος, ένας πολιτικός, ένας αναλυτής, ένας παρουσιαστής ή ένας ηθοποιός σε διαφήμιση, ούτε κατανοούν μέσα σε ποιό πλαίσιο περιεχομένου ειπώθηκε καθετί, π.χ. σε μια πολιτική εκπομπή, σε μια εκπομπή lifestyle, σε μια παιδική εκπομπή ή σε μια διαφήμιση. Όλα έχουν την ίδια βαρύτητα, την ίδια σημασία και την ίδια εγκυρότητα.

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Καταπέλτης κατά Παπακωνσταντίνου


Την άσκηση δίωξης κατά του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου για τα αδικήματα της νόθευσης εγγράφου και της παράβασης καθήκοντος με ταυτόχρονη βλάβη εις βάρος του Δημοσίου, ζητούν οι βουλευτές των τριών κομμάτων της συγκυβέρνησης στην πρόταση τους για σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής σχετικά με τη «λίστα Λαγκάρντ».

Καταπέλτης κατά Παπακωνσταντίνου
Παράλληλα, στο σκεπτικό της πρότασης, αφήνεται ανοιχτό το ενδεχόμενο να κινηθούν και άλλες, εκτός Βουλής, διαδικασίες προκειμένου ο κ. Παπακωνσταντίνου να παραπεμφθεί στη δικαιοσύνη με το κοινό ποινικό δίκαιο και όχι με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών.